25.000
netweters
|
153.790
antwoorden
|
20.857
vragen
|
Het zou misschien goed zijn om een overzicht van de laatste berichten (en niet enkel onderwerpen) terug in de Community te verwerken. Ik vond dat namelijk in de vorige versie wel handig.
De vorige versie was veel beter.
@Niels schreef:Het zou misschien goed zijn om een overzicht van de laatste berichten (en niet enkel onderwerpen) terug in de Community te verwerken. Ik vond dat namelijk in de vorige versie wel handig.
Sluit me volledig aan met deze suggestie,is veel beter anders oude onderwerpen dat een nieuw bericht krijgen komen niet naar boven.
@Niels schreef:
Het zou misschien goed zijn om een overzicht van de laatste berichten (en niet enkel onderwerpen) terug in de Community te verwerken. Ik vond dat namelijk in de vorige versie wel handig.
Dank je voor de feedback, we zijn er nog een aantal foutjes aan het uithalen. Ik ga hier wel even aan een mouw trekken om dit te melden.
Wat vind je er precies niet goed aan @robatoras? Laat het zeker weten, we kijken de mogelijkheden hier dan na hoor
@Stijn schreef:
@Niels schreef:Het zou misschien goed zijn om een overzicht van de laatste berichten (en niet enkel onderwerpen) terug in de Community te verwerken. Ik vond dat namelijk in de vorige versie wel handig.
Wat vind je er precies niet goed aan @robatoras? Laat het zeker weten, we kijken de mogelijkheden hier dan na hoor
Hetzelfde wat 'Niels' bedoeld
Nu we toch bezig zijn met suggesties over berichten.
Ik zou het eveneens handig vinden een knop te hebben om naar de laatste reactie in het topic te gaan.
@Niels schreef:Nu we toch bezig zijn met suggesties over berichten.
Ik zou het eveneens handig vinden een knop te hebben om naar de laatste reactie in het topic te gaan.
Dat staat toch op de laatste pagina? Of bedoel je iets anders? Ik zou er geen voordeel aan hebben.
@Arthur2, ik bedoel daar mee dat je vanaf de homepagina of het overzicht van topics een knop hebt dat naar het laatste bericht gaat.
Ja en dan ook meteen een button naar die laatste post zodat je niet door alle pagina's hoeft te gaan.
Na een aantal dagen het nieuwe systeem gevolgd ,ben ik er nu zeker van dat het beter is dat laatste berichten terug naar boven worden geplaatst als laatste post, dit systeem sorry trekt op niets.