24785
netweters
|
152663
antwoorden
|
20729
vragen
|
Vier jaar geleden brak Telenet de mobiele markt open met KING & KONG. En in 2013 brachten we Whop en Whoppa op de markt. Eenvoud blijkt cruciaal voor de klant. Maar de consument zit niet stil. Zijn telecomgedrag verandert voortdurend. Daarom gaat Telenet nu als eerste operator in België een stap verder.
Het bedrijf lanceert een disruptief aanbod dat nog beter inspeelt op het veranderend gedrag van zowel residentiële als zakelijke klanten. We geven graag meer uitleg op een persconferentie op donderdag 9 juni, om 10 uur in de gebouwen van Telenet, Mechelen. John Porter, CEO, en Jeroen Bronselaer, Senior Vice President Residential Marketing, lichten het nieuwe aanbod toe.
Een Telenet medewerker had zijn mond hierover al voorbijgepraat tijdens mijn laatste contact met de klantendienst 😛
@igvfer hier op het forum wist daar volgens mij verleden week al meer van.
Hij liet duidelijk merken,VOLGENDE WEEK weten we meer
Mischien een nieuwe formule quatro met incl mobiel,nu ze Base hebben overgenomen.
Ze zullen wel voor een stukje geluisterd hebben naar de klanten zeker. En de opkoop van Base opent nieuwe mogelijkheden. Al zal de volledige uitrol maar in 2018 zijn. Denk ik.
Nu zal het een beetje inspelen zijn op verschillende deelaspecten die je vindt bij de conculega's (vermoed ik) zoals gratis onderling bellen (oranje), gratis mobiele MB bij uw internet abonnement (paarsblauw), goedkope mobiele data (MV) enz.
Internet zelf hebben we nu al een hoger upload (nog niet officiëel maar het is er al).
Nu nog uw betaalzenders ook nog zien in je 2e verblijf aan de kust zonder bijkomende kosten.
Terugkijk TV zonder extra kost.
Een beetje met een keer voldoet Telenet aan alle verzuchtingen van de klant.