25.201
netweters
|
155.358
antwoorden
|
21.014
vragen
|
Graag een update doorvoeren om de toetsgeluiden UIT te kunnen zetten bij Triiing (voor android).
Super irritant als je ergens zit en je wilt iemand bellen dat die luide toetsen gaan terwijl al mijn andere toetsgeluiden uit staan.
Ik heb hetzelde probleem. Iemand een oplossing ?
Gebruik jij die toesten dan zo veel? Ik werk altijd via favorieten of contactpersonen (ik kan simpelweg geen nummers onthouden). Juist getest en dat maakt geen enkel geluid.
@sb dat is niet de oplossing hè 😉
Het probleem is, dat je in de android instellingen aangeeft GEEN toesten geluiden te willen, en triiing negeert dit en laat deze toch horen. Ik gebruik ook vaak de favorieten, maar niet elke persoon die ik bel is mijn contactpersoon. Als een app de standaard geluidsinstellingen negeert dan moet het zelf een instelling aanbieding om deze aan te passen. Zou denk ik zelfs een standaard android vereiste zijn voor een app.
Helaas neemt Telenet de klanten toch nooit serieus met hun monopolie, leuk zo een forum voor suggesties als er toch nooit iets van komt 🙂
@Timmetj - Daar heb je gelijk in; dat is inderdaad geen oplossing. Maar ik heb juist even getest op mijn Nexus 5X en als ik die op Stil zet, dan maken die toetsen geen enkel geluid.
Twee opmerkingen:
1. Ik heb de app AudioManager gebruikt en het Profiel op Stil gezet.
2. Ik heb juist een nieuwe versie van Triiing geïnstalleerd.
Als er bij jou nog altijd geluid uitkomt, dan denk ik dat je eerder naar de software van je smartphone moet kijken.