Van harte proficiat !
Via deze weg wil ik Telenet van harte proficiat wensen met de overname van Base en nu krijgen we in de toekomst waarschijnlijk een beter mobiel netwerk, dan dat het met Mobistar het geval was.
Ik woon kort bij de Nederlandse grens en toen ik mijn mobiele telefonie nog via Telenet/Mobistar had, was het een groot drama, want meestal was ik niet bereikbaar en ik kon ook zelf niet bellen omdat de Nederlandse providers het netwerk van Mobistar gewoon wegdrukten zodat ik geen bereik had op het Mobistar netwerk en mijn GSM net zo goed uit kon zetten.
Ook al zette ik mijn GSM met de hand op het netwerk van Mobistar, dan sprong hij nog over op een Nederlands netwerk en ik ben ten einde raad en van miserie maar overgestapt naar Proximus Pay & Go, maar die vallen je steeds lastig om over te stappen met alles naar hun, maar daar trap ik niet in, want ik ben al 15 jaar een tevreden klant van Telenet en blijf daar bij en wil die ellende van Proximus/Belgacom niet hebben.
Dus ik wacht gewoon even af, tot het nieuwe netwerk van Telenet voor mobiele telefonie operationeel is en dan kom ik gewoon weer terug bij Telenet en dan kan Proximus de pot op !
Ik ben tevreden over de service vanTelenet en waarom zou ik dan veranderen ?
Vandaag hingen ze van Proximus/Belgacom weer al aan mijn telefoon om over te stappen, maar ik houd het gesprek kort en zeg gewoon "GEEN INTERESSE" en verbreek de verbinding !
De CEO van Mobistar is helemaal niet blij, maar dan hadden ze maar betere diensten moeten leveren hé, dan het geknoei waar ze mee bezig waren.
Dit gaat hun een pak met inkomsten schelen in de toekomst !
www.sjaakie.be
Opgelost! Ga naar oplossing.