Beantwoorden
NemoZardix
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! It's your fifth party! It's your fourth party!

Wedstrijden pro league zonder commentatoren

Ik zo gerust willen bijbetalen om de wedstrijden te horen zonder commentaar, maar enkel met het stadiongeluid.

Ik  erger me bijna altijd aan het favoritisme en de onpartijdigheid van de commentatoren.

En ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben.

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wedstrijden pro league zonder commentatoren

Ik wil zeker niet gaan muggenziften, maar voor alle duidelijkheid: je bedoelt partijdigheid, niet? 😉

 

(Je kan dit aanpassen door op Opties te klikken en dan Bericht bewerken.)

 

Ik ben geen voetbalfan, maar ik kan bevestigen dat je niet de enige bent die zich ergert aan die commentaar.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wedstrijden pro league zonder commentatoren

Misschien een tussentijdse oplossing: het geluid uitzetten? Het is niet dezelfde sfeer maar het is ten minste zonder commentaar.

 

Voor Telenet zou het misschien een mogelijkheid zijn om commentaar in en uit te schakelen via "Taal wijzigen"?


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wedstrijden pro league zonder commentatoren

Ik heb ooit wel eens van iemand gelezen die het geluid op tv uitschakelde en het verslag op de radio aanzette.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden