Beantwoorden
paddie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Leesbeest!

Yelo TV op AppleTV

Hallo Telenet, via de collega's op facebook heb ik vernomen dat er geen Yelo app voor Apple TV is.  Kunnen jullie vertellen of dit in de toekomst gaat veranderen.  Ik denk dat dit voor een aantal Telenet klanten handig zou zijn om zo een besparing te doen op het aantal toestellen dat gezet wordt, en ook op de elektriciteitsrekening.

Mvg, Paddie.

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Yelo TV op AppleTV

Hey @paddie ,

 

Bedankt voor je vraag, er is momenteel niets gekend over een Yelo Tv app voor Apple Tv. Mocht dit veranderen geven we het zeker door. 

0 Likes
Beantwoorden
Michaeldh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo TV op AppleTV

Hoi ik zou dit ook wel leuk vinden dat de Yelo TV zou werken op de Apple TV
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Yelo TV op AppleTV

Dat zou nog altijd moeten gebeuren via internet van Telenet dus niet van een andere provider zoals Proximus, Scarlet, Orange, ...enz.

0 Likes
Beantwoorden
Michaeldh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo TV op AppleTV

De app werk wel op de iPhone en de iPad waarom niet op de Apple TV
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Yelo TV op AppleTV


@Michaeldh schreef:
De app werk wel op de iPhone en de iPad waarom niet op de Apple TV

Omdat er op die Apple TV gewoonweg die app niet aanwezig is, het is dus aan Telenet om daar verandering in te brengen maar of dat die provider dat ook werkelijk zal doen dat is een andere kwestie.

0 Likes
Beantwoorden
Jeandp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo TV op AppleTV

Bijna 2 jaar geleden is er een vraag geweest of de yelo tv app ook beschikbaar zou zijn voor apple tv.

 

Er zijn veel klanten die een apple tv bezitten.

 

Deze app kunnen ze wel maken voor de iphone en ipad maar waarom niet voor de apple tv.

 

Dat wil dus zeggen dat ik een vierde digibox moet kopen.

 

Telenet is niet meer zo klantvriendelijk tegenwoordig, ze bellen niet terug of ze zijn onvriendelijk aan de lijn enz....

 

Ik begrijp dat er tijd nodig is om zo een app te maken , maar toch geen jaren hoop ik.

 

Ik weet nu al dat op dit bericht geen reactie gaat komen van telenet uit.

 

master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Yelo TV op AppleTV

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat bv op apple tv4 bijna geen apps komen om tv te kijken in belgie,

heb hem hier ook staan en als ij zie wat ik maar vind in de app store dan is dat bedroevend.

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo TV op AppleTV

Hoe weet jij dat er veel klanten met een Apple TV zijn? Hoeveel zijn er dat dan juist? Stel dat jij Telenet bent, zou je dan tijd en geld investeren in een app voor een handvol klanten of zou je je concentreren op de rest?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Andy3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo TV op AppleTV

Waarom doet telenet hier zo moeilijk over? Of je bied het aan voor alle idevices of voor geen enkele. Je zal merken dat er meer en meer ontevreden klanten zullen komen , dus het gaat er niet om of we weten hoeveel mensen er apple tv gebruiken maar het gaat er wel om dat er elk jaar meer en meer mensen zijn die dit kopen en gebruiken. Maar zoals ik al op de facebook pagina van telenet heb vermeld, ik ga testaankoop en het BIPT eens aanspreken over dit feit en via testaankoop zullen jullie mss wel aan de gewenste cijfers komen want dat is blijkbaar belangrijker dan gewoon algemeene klanten tevredenheid!! Hopelijk kan ik met deze post meerdere mensen aansporen om het zelfde te doen. Testaankoop en het BIPT schrijven over dit aanhoudende probleem, als ik ff terug kijk is dit al bezig van in 2010 of 2012 !
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo TV op AppleTV

Laat je vooral even weten wat ze bij Test-Aankoop en het BIPT te vertellen hebben? Tnx!

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.