24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo Telenet, via de collega's op facebook heb ik vernomen dat er geen Yelo app voor Apple TV is. Kunnen jullie vertellen of dit in de toekomst gaat veranderen. Ik denk dat dit voor een aantal Telenet klanten handig zou zijn om zo een besparing te doen op het aantal toestellen dat gezet wordt, en ook op de elektriciteitsrekening.
Mvg, Paddie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @paddie ,
Bedankt voor je vraag, er is momenteel niets gekend over een Yelo Tv app voor Apple Tv. Mocht dit veranderen geven we het zeker door.
Dat zou nog altijd moeten gebeuren via internet van Telenet dus niet van een andere provider zoals Proximus, Scarlet, Orange, ...enz.
@Ex-Netweter schreef:
De app werk wel op de iPhone en de iPad waarom niet op de Apple TV
Omdat er op die Apple TV gewoonweg die app niet aanwezig is, het is dus aan Telenet om daar verandering in te brengen maar of dat die provider dat ook werkelijk zal doen dat is een andere kwestie.
Bijna 2 jaar geleden is er een vraag geweest of de yelo tv app ook beschikbaar zou zijn voor apple tv.
Er zijn veel klanten die een apple tv bezitten.
Deze app kunnen ze wel maken voor de iphone en ipad maar waarom niet voor de apple tv.
Dat wil dus zeggen dat ik een vierde digibox moet kopen.
Telenet is niet meer zo klantvriendelijk tegenwoordig, ze bellen niet terug of ze zijn onvriendelijk aan de lijn enz....
Ik begrijp dat er tijd nodig is om zo een app te maken , maar toch geen jaren hoop ik.
Ik weet nu al dat op dit bericht geen reactie gaat komen van telenet uit.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat bv op apple tv4 bijna geen apps komen om tv te kijken in belgie,
heb hem hier ook staan en als ij zie wat ik maar vind in de app store dan is dat bedroevend.
Hoe weet jij dat er veel klanten met een Apple TV zijn? Hoeveel zijn er dat dan juist? Stel dat jij Telenet bent, zou je dan tijd en geld investeren in een app voor een handvol klanten of zou je je concentreren op de rest?