Beantwoorden
mosquito79
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yeloplay.be

Hierbij een paar bugs in de vernieuwde yelo webpagina.

- Inloggen met chrome of firefox werkt niet. Na het inloggen krijg ik terug de inlogbutton te zien onderaan links zonder ingelogd te zijn. Dit is getest op meerdere machines met verschillende instellingen. Op Edge werkt dit wel. Een bedrijf al telenet moet toch alle browsers ondersteunen!

 

- De checkbox "enkel s'avonds" in de tv-gids werkt niet naar behoren. Deze werkt omgekeerd. Pas als je hem uitvinkt krijg je enkel de avondprogramma's te zien.

 

Het nieuwe tv-overzicht in de gids is geen verbetering. Het overzicht was vroeger beter in horizontale modus ipv verticaal alle programma's te zien. Je kreeg meer kanalen en programma's te zien in 1 oogopslag dan nu en moest minder scrollen.

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

Yeloplay.be

Ik kan aanmelden zonder problemen bij Chrome - Firefox - Safari.

 

Is nieuwste versie van browser geïnstalleerd? Silverlight eens installeren?

 

 

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yeloplay.be


@williamh schreef:

 

Is nieuwste versie van browser geïnstalleerd? Silverlight eens installeren?

 

 


Hoewel IE het hier wel vermeldt heb je in principe géén Silverlight meer nodig.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yeloplay.be

Via IE 11.x en Fx 50.1.0 krijg ik onder Windows 7 Home Premium x64 SP1, de melding dat ik Silverlight moet installeren. Nochtans heb je géén Silverlight (meer) nodig.

 

Onder Pale Moon kan ik niet inloggen.

 

Ik heb dan maar uit pure ellende (ik wil helemaal geen Chrome) Portable Chrome gedownload en daarmee werkt het wél. Andere gebruikers hebben ook al bevestigd dat het met Chrome wél lukt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mosquito79
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yeloplay.be

De laatste versies van browsers en silverlight zijn geinstalleerd op beide pc's.

0 Likes
Beantwoorden
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

Yeloplay.be


@mosquito79 schreef:

De laatste versies van browsers en silverlight zijn geinstalleerd op beide pc's.


Siverlight zou inderdaad nu niet meer nodig zijn.

Heb geen PC, enkel een Mac met macOS 10.12 . en geen probleem met inloggen Chrome en Firefox.

0 Likes
Beantwoorden