wat een miserie bij die afhaalpunten - ze kennen de telenet software NIET: opgelet ons bedrijf is zijn vast IP adres kwijt = kleine ramp gedurende 24 uur
de 4de medewerker had de kennis om het op te lossen ! en NIET level 2 ... ?
mijn ticket naar telenet (ter info)
ons vast ip adres is verwijderd door uw medewerker bij afhaling van nieuwe digirecorder (selection shop antwerpse stwg oostakker) op vraag van uw andere medewerker (na melding defect); de helpdesk van ons bedrijf werkt niet meer.
reeds 3x gebeld voor oplossing = er komt geen verandering. we hebben heel wat schade / klanten bellen ons.
zojuist opnieuw gebeld en de heer KRISTOF Cal. aan de lijn gehad (zeer goede ingesteldheid)
met TRUUKEN heeft hij het aan de praat gekregen
hetgeen blijkbaar LEVEL2 gisteren niet kon
sinds vorige woensdag tot en met nu is het een zeer slechte ervaring geweest!
eerst werken naar 1G op woensdag, dan 3 dagen problemen , maandag digirecorder niet compatibel ? dinsdag IP eruit...
philippe H.
zaakvoerder