Beantwoorden
Karel1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Leesclubje starten? Pionier Pageturner!

artikels doorsturen via e-mail

Ik ben onlangs overgeschakeld van outlook (office 2007) naar telenet webmail. Ik heb outlook niet verwijderd van mijn computer, enkel op off line gezet. Indien ik nu een bepaald krantenartikel wil doorsturen naar een vriend via de knop "mail" gaat dit bv. vanuit de krant "De standaard" perfect, maar vanuit "De morgen" kom ik steeds terug terecht bij outlook. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om terecht te komen bij webmail ipv bij outlook?  Of kan ik outlook verwijderen uit het bestand office 2007  met behoud van de andere programma's zoals excel, word, ...?

Dank u.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

artikels doorsturen via e-mail

Toen ik vroeger problemen had gooide ik outlook er gewoon af, nooit geen problemen meer gehad.

 

Voor windows 8: http://klantenservice.telenet.be/content/hoe-stel-ik-windows-mail-voor-windows-8-in-voor-mijn-telene...

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

artikels doorsturen via e-mail

Windows kijkt altijd naar het STANDAARD mailprogramma om gegevens te versturen. Je kan dit inderdaad verwijderen van de pc... maar je kan dit eventueel ook instellen in je webbrowser.

 

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden