24751
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Zou het technisch misschien niet mogelijk zijn, dat je de verbruikte belminuten van vaste telefonie te zien kan krijgen op mijn Telenet, zodat je niet over je budget heen gaat ?
Ik heb een Whop pakket, met daarin de opties Free phone Europe en de optie Free phone 24 Belgium en dan heb je 2000 belminuten gratis en ik weet niet of dit van de beide paketten samengevoegd wordt of dit ieder apart wordt gerekend.
Het zou wel handig zijn, als je juist zoals bij mobiele telefonie van Telenet, je saldo van de verbruikte belminuten en je resterende tegoed in het oog kan houden, zodat je bij de afrekening aan het eind van een periode niet voor onaangename verassingen komt te staan omdat je te ver over je saldo bent heen gegaan.
Ik weet natuurlijk niet of dit technisch mogelijk is en zou hier graag een antwoord op krijgen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mijn vorige post heb ik een foutje gemaakt, ik heb een Whop pakket met de opties free phone Europe en de optie Anytime Belgium in plaats van Free Phone 24 Belgium ( misschien is dit hetzelfde ? )
Ik zag het zojuist op "mijn Telenet" en daarom heb ik de post even aangepast !
Ik heb reeds contact gehad met iemand van de klantendienst van Telenet en die mevrouw, die vond mijn voorstel wel goed en zal het doorspelen naar de dienst die over zulke zaken gaat.
En ....... misschien dat we in de toekomst onze belminuten en het resterende saldo kunnen raadplegen via mijn Telenet, als dit technisch mogelijk is.
Dus er is nog niets zeker, maar er wordt over nagedacht !
Misschien beter om over te schakelen van belgium 24 naar anytime?
Waarom? Anytime kost 7,5 euro per maand (2,5 meer dan 24 belgium) maar dan kan je wel 24/24 onbeperkt naar belgische vaste lijnen bellen en zijn die 2000 minuten per maand ook 24/24 bruikbaar om naar mobieltjes te bellen in belgie, vaste en mobiele nummers in europa, de vs en canada en vaste lijnen in turkije en marokka.
Nu is 33 uur (2000 minuten) wel ontzettend veel om op een maand te bellen. Ik ken persoonlijk niemand die zoveel belt al kan het misschien wel nuttig zijn voor de hele grote bellers onder ons 🙂
Sedert de prijsverhoging in januari kost belgium 24 nu 6 euro per maand, en is er nu nog slechts een verschil van 1,5 euro.
En zo wordt alles stilaan steeds maar duurder en begint de totale maandelijkse afrekening serieus op te lopen!
Ja, het is echt nodig dat je de belminuten kan raadplegen.
Indien niet zou er de mogelijkheid moeten bestaan om na 2000 gratis minuten een melding te krijgen wanneer je een gesprek start.
2000 minuten is veel, maar indien je er 1000 minuten over gaat heb je een rekening van 1000*0.20 = 200 euro!
@Petito schreef:Heb je die optie niet dan betaal je 3000 minuten aan 0.20 = 600€
400€ uitgespaard toch?
Het glas is half vol of half leeg, kwestie hoe je het bekijkt.Welke voetballer zei er ook weer "Elk voordeel heb zijn nadeel"
En hoeveel spaar je dan uit als je ook nog de Triiing app gebruikt om bijvoorbeeld een uurtje te bellen van uit je vakantieoord aan de Costa kweet nie waar. Is ook gratis en anders met je GSM kost dat ????? euro.
@hansnaert schreef:Ja, het is echt nodig dat je de belminuten kan raadplegen.
Indien niet zou er de mogelijkheid moeten bestaan om na 2000 gratis minuten een melding te krijgen wanneer je een gesprek start...
Toevallig opgebotst in 'Mijn Telenet' (vetjes door mezelf):
"Op deze pagina vind je de herinneringen over je mobiel verbruik. We stuurden ze je via sms en/of e-mail. Goed om te weten: je zal ze in de toekomst ook voor je andere Telenet-diensten kunnen instellen."
Aha!