Beantwoorden
philippe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

nederlandstalig zenderpakket

Hallo,

 

 

Ik ben philippe en vroeg mij af of

het in de toekomst mogelijk was om de nederlandse zenders toe te voegen aan de aangeboden pakketten ( zoals rtl 4 ). Weet iemand hierop het antwoord of een oplossing?

 

 

mvg

 

Tags (1)
28 reacties
epleijsier
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

nederlandstalig zenderpakket

Voorlopig niet heb ik gehoord, wij hebben zelf een extra satelliet contract via Canal Digitaal.

Ze hanteren wel een vreemde policy, je moet een Nederlands talig facturatie adres hebben en een Nederlands Bank rekening nummer voor de Incasso....

De meest populaire zenders zijn dan wel beschikbaar, RTL4, 5, 7 en 8 en SBS6, Veronica etc.

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/

 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

nederlandstalig zenderpakket

Hey @philippe 

 

Bedankt voor je suggestie. We geven het zeker voor je door :). 

 

Groetjes, 

 

Hera

0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

nederlandstalig zenderpakket

Het moet toch doenbaar zijn om een Nederlands pakket in betaal tv toe te voegen waaronder dus de zenders RTL 4 rtl5 RTL7 rtl8 SBS6 Net5 enz......'
0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

nederlandstalig zenderpakket

Via deze link kan je gewoon in belgie abonneren ! , dus telenet begin maar eens te onderhandelen voor ook zo een zenderpakket . Er zal,veel vraag naar zijn.
http://www.canaldigitaal.nl/nbu/
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

nederlandstalig zenderpakket

Op zich vind ik het waanzin dat vele Telecom bedrijven kanalen toevoegen zoals Duits en Frans in een Nederlandstalig gebied. Ik kan verstaan dat men niet voor iedereen een afzonderlijke formule kan samenstellen en dat men daarom denkt aan de 3 grootste groepen in België (Nederlandstaligen, Franstaligen & Duitstaligen). Maar dan vind ik het maar normaal dat het aantal aangeboden zenders "Taalgewijs" in verhouding zijn. Ik wil dus zeggen, als 60% van België Nederlandstalig zijn, 30% Franstalig en 10% Duits dan zou men die zenders erop moeten afstemmen.

Ofwel een optie voorzien waar men tegen betaling kan kiezen voor het aanbod van Nederlandstalig, Franstalig, Duitse of Engelstalige zenders.

Wie dus Enkel Nederlandstalige wil en er maar 12 zenders op overhoudt zou dan normalerwijze minder moeten betalen omdat de klant niet moet opdraaien voor de rechten van zenders die men nooit bekijkt...

Vind ik maar de normaalste rechtvaardige manier van zaken...

keith
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

nederlandstalig zenderpakket

en is er al gevolg van uw doorgeven?  ik heb Nederlandse gasten voor  1,5 maand, en krijg nu de vraag om nederlandse zenders toe te voegen. als ik het goed begrijp is dit dan onmogelijk bij Telenet?

0 Likes
Beantwoorden
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

nederlandstalig zenderpakket

Hey Keith,

 

momenteel geen verdere plannen gekend. Moest er toch iets veranderen dan laten we dat altijd weten via verschillende kanalen.

 

Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

nederlandstalig zenderpakket

Persoonlijk vindt ik het ongewoon dat Nederland en België dezelfde Nederlandse woordenschat beheren, en kunnen wij Nederlandstalige zenders uit België bekijken, maar niet uit Nederland..

 

Is Nederlands dan niet één taal?

Graag "alle" Nederlandse zenders aanbieden.

 

Al wat een Belgische kijker nodig heeft zijn Nederlandse, Franstalige, Engelse en enkele Duitse zenders voor de minderheid. Al die andere talenzenders zijn totaal overbodig!

Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

nederlandstalig zenderpakket

Waarom niet onderhandelen met UPC? UPC is onderdeel van Liberty Global telenet ook. 

Maar denk dat het eerder iets met rechten te maken heeft

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

nederlandstalig zenderpakket

Waarom niet onderhandelen met UPC?

UPC is onderdeel van Liberty Global telenet ook. 

Maar denk dat het eerder iets met rechten te maken heeft

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

nederlandstalig zenderpakket

ik ben nog geen telenet-klant,

maar meer nederlandsstalige zenders zou ik ook wel goed vinden.

mijn talenkennis is te beperkt om buitenlandse zenders te begrijpen(frans een beetje),

en nederlandsstalige zenders is in je eigen taal.

0 Likes
Beantwoorden
limburger1962
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pionier It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

nederlandstalig zenderpakket

zal bij doorgeven blijven denk ik

0 Likes
Beantwoorden
Karmandia
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

nederlandstalig zenderpakket

Ugh Nee...

Nederlandse uitspraak en vlaamse uitspraak kan je niet gelijkstellen.

Er is een reden waarom je bij jobs in andere landen taalpremies voor beide talen apart krijgt.

En ik sta persoonlijk helemaal niet te springen om nog meer overdaad aan nederlandstalige zenders...

Gelieve de "Belgische" klant dan ook niet te veralgemenen.

Verder leven we ook niet meer in de tijd van paard en kar, en is het helemaal niet meer overbodig om ook andere talen te gaan bekijken.

Een digitaal "talenbad" met bvb Noorse of Russische zenders vind ik dan weer een zalig  - wellicht utopisch - idee waar ik zelf graag een zenderpakketje voor bij zou betalen.

Voor "Hollandse" zenders kunnen ze misschien hetzelfde dan doen 😉

 

0 Likes
Beantwoorden
FrancoisVM
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Mooi, mooi!

nederlandstalig zenderpakket

Zeer goede suggestie, wij zijn ook vragende partij voor RTL4, 5, 7 en 8 en SBS6, Veronica etc.

Wij kijken enkel naar nederlandstalige, engelse en duitse zenders, al de andere zenders intresseren ons niet. Waarom geen zender paketten maken dat je kunt kiezen volgens taal.