Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

prime tv gids

wordt het niet dringend tijd dat de Prime tv gids wordt vernieuwt ? : want zoals het nu staat op prime series : zie je de bomen in het bos niet eens staan, bij wijze van spreken,

 soms begint men met een serie vanaf aflevering 1 die men al eens gegeven heeft :

dat men dan maar eens dringend  een P voor een serie gaat  zetten, die begint van aflevering 1 :  VAN een nieuwe serie,

 

nog zoiets er staat nog steeds prime star + 1, terwijl deze  niet meer bestaat ?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

prime tv gids

 

Ik vind vooral het filmaanbod dunnetjes :s

 

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

prime tv gids

Ik denk er hetzelfde van, ik vind het serie aanbod veel sterker dan het filmaanbod.. en dit terwijl series vaak langdradig en obollig zijn ten opzichte van films. Maar de echte kaskrakers zie je niet allemaal in het aanbod van Telenet... ik zie persoonlijk niemand 10 of 25 euro ophoesten voor een klein assortiment nieuwe films en een groot assortiment films die je 10-25 jaar terug al zag...

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

prime tv gids

Dat moet ik tegenspreken, ik vindt het aanbod van de PRIME zeer uitstekend tot in tegenstelling van die Serie & Movie Pass van Proximus TV, daar wordt van die goedkope brol vertoond.

Wat die verhouding nieuwe films en oude films betreft: ook dat klopt niet, er wordt merendeel films vertoond van 2014, 2013, 2012, ...enz en een klein deel films uit de jaren 70, 80 en 90 en nu en dan een film uit het vorige decennium.

Men zal natuurlijk geen films aantreffen die dit jaar uitgebracht werden want die moeten immers eerst in de cinema vertoond worden daarna komt die films uit op DVD en Blu-Ray en in de TV theek van Telenet en Proximus en dan pas in Play en Play More en op de PRIME zenders en daarna op de gewone TV zenders.

0 Likes
Beantwoorden