Beantwoorden
jsebrech
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

reclame afkopen

Met interesse merk ik op dat telenet het toelaat aan reclameaanbieders om individueel gepersonaliseerde reclames te verkopen aan haar klanten. Dit bracht me op een idee.

 

Mijn suggestie is simpel: geef me zelf ook de mogelijkheid om mijn eigen reclametijd af te kopen, zodat ik er niet meer naar hoef te kijken. Netflix heeft me namelijk "verpest". Ik ervaar reclame als ergerlijker dan vroeger en vind het tegenwoordig onaangenaam om nog gewone televisie met reclame te kijken. 

 

Hoe ik me inbeeld dat dit werkt:

- ik betaal 10 euro per maand, of wat ook de monetaire waarde is van een kijker's reclametijd.

- dit geld wordt verdeeld over die partijen die anders de reclamegelden zouden ontvangen.

- bij "live" kijken zie ik in plaats van reclame wat inhoud van eigen keuze; misschien een aftellende klok, of een streepje muziek, of een eigen videootje dat ik kan uploaden via 'mijn telenet'

- bij uitgesteld kijken zijn er geen reclameblokken

 

 

Ik zie dit als het spotify model toegepast op televisie. Een low cost versie met reclame, en een premium versie zonder. Ik vermoed dat net zoals bij spotify de meeste klanten zouden opteren voor reclame, maar ik zou gewoon graag de keuze krijgen.

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

reclame afkopen

Mocht dit kunnen tegen een lage prijs, zo ik dit misschien doen maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zou betalen om reclame over te slaan. Bij uitgesteld kijken spoel ik door (behalve MEDIALAAN zenders) en live tv start ik een kwartier later zodat er amper reclame is omdat ik het opgenomen heb of op pauze heb gedrukt. Ik heb dus weinig last van reclame.

Daarnaast als de reclame vervangen wordt door een klok of muziek of iets dergelijks blijft de grootste hinder voor mij nog bestaan, nl. een onderbreking van mijn programma. Het meest storende vind ik dus een onderbreking van mijn programma, mij maakt het niet uit of dat met reclame of iets anders is.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

reclame afkopen

Zenders die midden in 'n programma reclame uitzend,laat ik gewoon links liggen.

Neem ik niet eens op met de digicorder.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

reclame afkopen


@robatoras schreef:

Zenders die midden in 'n programma reclame uitzend,laat ik gewoon links liggen.

Neem ik niet eens op met de digicorder.

 

 


Dan mis je volgens mij toch een heel pak programma's, vermoed ik? Ik weet dat de Nederlandse posten vroeger enkel vóór en na een programma's reclame uitzonden, maar ik weet niet of dat tegnwoordig het geval is. Op de BBC zullen ze ook wel niet onderbreken. Welke nog allemaal?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden