Beantwoorden
Jamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

suggestie/feedback

Worden er nog naar de telenet-klanten geluisterd om suggestie/feedback te vragen over de diensten en wensen? Zo ja hoe dan?

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

suggestie/feedback

Ik denk dat je hier op dit forum op één van de aangewezen plekken bent waar dat kan. Ik zie regelmatig dat feedback en suggesties van hieruit doorgegeven worden naar de correcte diensten binnen Telenet.

Hou er wel rekening mee dat Telenet ook niet alle ideeën kan uitwerken.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

suggestie/feedback

We lopen achter op Ziggo Nederland onderdeel van Telenet baas Liberty global

 https://www.ziggo.nl/alles-in-1/

Wanneer whoppa aan 300/30Mbps

500/40Mbps voor de business klanten

Was 1Gbps over coax niet gepland(mogenlijk) voor 2016 dat bijna ten einde loopt.

http://trends.knack.be/economie/bedrijven/in-2015-2016-is-telenet-zo-snel-als-glasvezel/article-norm...

0 Likes
Beantwoorden
Jamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

suggestie/feedback

nja inderdaad ze mogen dit jaar hun down- en up snelheden verhogen ze... Bij Proximus bieden ze al down 220 en up 20 aan voor nieuwe huizen/appartementen 😮
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

suggestie/feedback

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/528/682/51e.jpg

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

suggestie/feedback

Aanbieden is 1 ding bij Prxms. Effectief doen is een ander ding. Voor zover ik weet is dat enkel in nieuwe appartementsblokken en nieuwe wijken waar ze volledig nieuwe infrastructuur moeten bouwen. Daar komt dan glasvezel binnen. Voor de koper van een (nieuwbouw)appartement is dit een kost die door de bouwheer aangerekend wordt van 170€ bovenop de kost van de andere nutsvoorzieningen. Bovendien moet je dan nog goed gelegen zijn want een pak van hun klanten krijgt zelfs geen 30Mbps down en 3 Mbps up. Niettemin, laat ze maar doen we kunnen er alleen maar beter van worden.


  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden