Beantwoorden
Ex-Netweter

Bellen/smsen uit het buitenland

Goede avond

Ik ben momenteel in Portugal en kan om 1 of andere reden niet bellen of smsen. Als ik mijn instellingen bekijk lijkt er niks geblokkeerd.
Ik kan dus niks maar kan wél bellen via Tring, alleen, het nummer van de Klantendienst van Telenet is niet bereikbaar via Tring! Ik kan met andere woorden dus niks! Bij mijn aankomst kreeg ik al verschillende malen een sms met alle mogelijke tarieven voor bellen en smsen in het buitenland en het telefoonnummer +32 15 33 43 14 dat dan wel via Tring bereikbaar is maar waar je niet verder wordt geholpen, alleen waar de sms nog eens luidop wordt voorgelezen! Het nut van dit nummer zie ik dus niet onmiddellijk...
Kan iemand me de reden geven waarom ik niet kan telefoneren noch smsen?
Alvast hartelijk dank voor jullie mogelijkse hulp!
Veerle.
0 Likes
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Staat er misschien een verbruikslimiet ingesteld op jouw abonnement: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-verbruik-onder-controle-houden/

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Misschien best op MijnTelenet ook eens gaan kijken naar de opties die er ingesteld staan voor jou Mobiele verbinding. Mogelijk staat er dat je niet mag bellen vanuit het buitenland

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes