Beantwoorden
kristofmertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Data bijkopen

Ik heb zopas een aanvraag gedaan om mijn nummers over te dragen naar een Telenet King abbo.

Simkaarten zijn ondertussen aangekomen.

Voor ik deze activeer heb ik nog een vraag?

- Is het mogelijk extra data bij te kopen indien mijn volume opgebruikt is?

- Waar kan ik dit vinden?

- Wat is de prijs per GB/aankoop

 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Data bijkopen


@kristofmertens schreef:

Ik heb zopas een aanvraag gedaan om mijn nummers over te dragen naar een Telenet King abbo.

Simkaarten zijn ondertussen aangekomen.

Voor ik deze activeer heb ik nog een vraag?

- Is het mogelijk extra data bij te kopen indien mijn volume opgebruikt is?

- Waar kan ik dit vinden?

- Wat is de prijs per GB/aankoop

 


Je kan geen datablokken aankopen. Eens opgebruikt kan je wel mobiele data gebruiken aan het standaard tarief. zie hier https://www2.telenet.be/nl/tarieven/mobile/

Of je kan Kong surf activeren op je King abonnement = +10€ (dan heb je 1.5 + 2 GB) maar dan ben je beter om een KONG abo te nemen van 25€ dan heb je 4GB.

Naar een shop of Center gaan was een betere optie geweest. Daar kunnen ze alles perfect uitleggen, zijn je simkaarten direct geactiveerd en konden ze met jou eens de vergelijking maken met eventueel de WIGO.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofmertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Data bijkopen

Bedankt voor je uitleg! Ik bestel bewust online, zo heb ik zelf de controle en tijd om alles uit te zoeken. Ik heb de vergelijking met WIGO al gemaakt. Helaas komt dit nadeliger uit. Meer snelheid, onbeperkt volume wat ik allemaal niet nodig heb. Via mijn werkgever heb ik maandelijks 25€ korting op mijn Whop abonnement. Hierbij heb ik via de samenaankoop (KUL) nog eens afzonderlijk 10% korting per mobiel nummer bij Orange. Aangezien mijn vrouw werkzaam is in hetzelfde bedrijf hebben wij 2x de mogelijkheid werkgeverskorting aan te vragen bij Telenet. Hiervoor is de klantendienst met het voorstel gekomen om een apart account aan te maken om de mobiele nummers onder te brengen, wat een tweede korting zou toelaten. Bij Orange heb ik 1x Dolfijn van 15 € en 1x Kolibri van 8€. Het is een dilemma om de overstap te wagen. Mijn vrouw heeft voldoende aan haar huidige abonnement en kan wel iets meer data gebruiken, al is 1.5 GB teveel.  Ikzelf heb nu meer data (1.5 GB + 1 GB PROMO gedurende 1 jaar) dan ik bij Telenet zou krijgen. Ik vrees dat ik toch nog even ga afzien van mijn overstap en activatie. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Data bijkopen

WiGo 100 met 3 GB data, vrij onderling te gebruiken, onbeperkt bellen met vaste lijn en gsm, kost 100€ min je werkgeverskorting komt op 75€.

Als je natuurlijk van 2 walletjes kunt profiteren wordt de rekening moeilijker. Elk moet voor zijn profijt zorgen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofmertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Data bijkopen

Daarom dat ik deze opsplits. Met WIGO kan ik maar 1x korting krijgen, wat wel kan combinatie Whop + King of mijn huidige situatie. Formules bij éénzelfde provider zijn daarom niet altijd voordeliger. 😉

0 Likes