Beantwoorden
Sam95
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Geen 4g, bellen of sms

Beste,

Wij weten niet wat te doen. We zijn recent online overgestapt van wigo naar one. We kunnen plots niet meer bellen, sms'en of surfen via 4g. We hebben onze gsm's herstart zonder effect. Iemand van het helpcentrum heeft ons klantnummer gehersynchroniseerd, allemaal zonder effect. We zouden dit graag opgelost zien.

Iemand een idee?

0 Likes
1 reactie
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Geen 4g, bellen of sms

@Sam95 

Lijkt alsof jullie gsm nrs gedeactiveerd zijn?

Kun je eens kijken op mijn telenet bij administratie/product aanpassen of jullie gsm nrs daar nog op staan?

Normaal gezien bij overzetten van abbo zou dit niet mogen gebeuren. 

Moest je nu bv niet kunnen smsen of surfen konden we je instellingen eens nakijken. Maar aangezien je niet kan bellen...

Enige dat je kan doen is telenet contacteren en vragen of ze eens willen kijken of jullie nrs nog geactiveerd staan.

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes