Beantwoorden
TsX
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Hoe mobiele nummers in WIGO S beheren?

Hallo,

Al ff zitten zoeken maar nergens kan ik vinden of, en hoe ik zelf nummers kan in en uit mijn Wigo S 3gb halen...

Even situatie schetsen:

Wij hebben nog een Wigo S 3gb waar 2 gsm-nummers in 'de pot' zitten, deze staan op mijn huidig adres.

Op mijn naam heb ik op mijn ouderlijk huis nog 2 gsm-nummers staan met het prijs volgens verbruik tarief.

Kan ik ergens zelf 1 van deze nummers wisselen?

Dus bvb dan 1 nummer bij in "de pot", of 1 vd 2 wisselen?

In het nieuwe Mijn Telenet, de app noch website niets te vinden.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Nummers zelf wisselen in<>uit Wigo?

0 Likes
4 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Hoe mobiele nummers in WIGO S beheren?

@TsX 

Wigo is een abonnement dat niet meer verkocht wordt en daardoor niet meer te wijzigen.

Als je toch iets wil wijzigen ben je genoodzaakt naar een nieuwe formule over te stappen.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-wigo-aanpassen/

Heb je dit al eens bekeken? Misschien is het interessant of goedkoper voor jou.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/van-wigo-naar-oneup-wat-verandert-er-voor-mij/

0 Likes
TsX
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Hoe mobiele nummers in WIGO S beheren?

Ok, bedankt.

 

Een one met 2 simkaarten is te duur voor ons gebruik, dan gaat 1 gsm maar naar de concurrentie om zo maar 1 sim over te houden bij een one.

De inbegrepen datasimkaart kan ik dan weer wel goed gebruiken.

Spijtig dat je zelf niets meer kan aanpassen, hoewel dat 3gb voor 2 gsms nipt was ging het perfect zo.

Het blijft een moeilijke beslissing. Blijven en goedkoop gesteld zijn of alles overhoop gooien voor iets meer.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Hoe mobiele nummers in WIGO S beheren?

@TsX 

Ik gebruik One for 1 ook met 2. De inbegrepen Simkaart in het vrouwtje haar smartphone.

De Data-Simkaart in mijn smartphone met "prijs volgens verbruik".

Besparing: 20 euro.

Ik betaal One ook nog eens een jaar op voorhand => 5% korting.(Daardoor betaal ik ook nog eens de oude prijs tot volgend jaar maart)

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe mobiele nummers in WIGO S beheren?

Er is keuze genoeg  en 3gb voor 2 gsms verbruiken 

kom je niet veel tegen voor 1 kaart is 3gb moeilijk in deze tijden en overal moet je toestel gebruiken

voor alles

0 Likes