Beantwoorden
Ex-Netweter

Met wig ben je duurder uit dan met whoppa.

Beste mensen,

Helaas ben ik door verkeerde informatie er pas nu achter gekomen dat je met wigo veel duurder uit bent dan met whoppa. Dit komt omdat de opties free europe EN any time zijn verdwenen bij wigo.

Buitenland bellen kan met triing word door telenet gemeld maar deze service werkt al twee maanden niet. Telenet is hiervan op de hoogte en zijn bezig om het op te lossen.

Met vaste lijn kan je enkel gratis bellen naar vaste lijnen. Dit is een fantastische marketing truc vind ik. Wie heeft er tegenwoordig nog een vaste lijn? Bijna al mijn gesprekken gaan naar een mobiel nummer maar dat is dus NIET gratis via de vaste lijn met als gevolg een torenhoge rekening op je vast toestel.

Triing werkt dus niet en free europe heb je niet met wigo met als gevolg... u raad het al, torenhoge rekening.

Wij gaan als de bliksem weer overstappen naar whoppa zodat mijn rekeningen weer normaal worden.

Sorry voor de lange uiteg maar ik hoop dat ik jullie even aan het denken en vooral rekenen heb gezet.

Tip voor telenet klantendienst... misschien uw mensen de juiste werkwijze van wigo laten leren zodat er in de toekomst geen verkeerde of misleidende informatie word gegeven.

Met vriendelijke groet,

Roger

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Over het bellen naar het buitenland heb je gelijk. Gratis bellen naar buitenlandse nummers via de vaste telefoon is niet inbegrepen in WIGO. Dat is bij WIGO enkel gratis via de Triiing app.

Over de optie Anytime en het bellen naar België heb je echter ongelijk.
Met WIGO bel je namelijk de hele dag onbeperkt naar vaste nummers in België én de hele dag onbeperkt naar mobiele nummers in België. Een extra optie zoals Anytime toevoegen aan WIGO is dus overbodig voor het bellen naar Belgische nummers.

Vergeet ook niet dat telefonie van WIGO ook gratis nummerherkenning, conference call en voicemail kan bevatten.

0 Likes
Ex-Netweter

Beste.
Helaas mpesten we op de factuur zien dat alle gesprekken in rekening zijn gebracht alsook het dataverkeer.
De afdeling facturatie gaat het gelukkig herberekenen.
Vandaar mijn opmerkingen over een duurder wigo. Toch weer een bewijs dat je een telenet factuur iedere maand moet gaan controleren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Facturen moet je nu eenmaal altijd controleren of het nu van telenet of een ander is. Over de facturatie is er soms verwarring omdat je op uw factuur voor de abonnementen altijd betaalt voor de maand die komt. Dan moet er bij verandering een deel van die periode gecrediteerd worden en opnieuw gefactureerd wortden. Ook moeten eventueel extra gesprekken ook nog gefactureerd worden voor de data dat je nog op het oude abonnement zat.Het is vooral van belang dat er rekening gehouden wordt met de juiste data.

Geen paniek alles wordt nauwgezet opgevolgd om de klant op de eerste plaats te zetten.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes