Beantwoorden
Karo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mobiel bellen vanuit Nederland lukt niet

Ik ben momenteel op vakantie in Nederland en het lukt me niet om van hieruit te bellen. Internet en emails lezen via wifi is geen probleem. Een sms ontvangen is ook geen probleem. Maar zelf bellen, een sms versturen of gebeld worden werkt niet Ik heb geprobeerd om via instellingen,"'provider automatisch kiezen"  over te schakelen naar T-mobile, Kpn etc. maar tevergeefs. Ik beschik over een King-abonnement. Kan de oorzaak hier te zoeken zijn of zijn er andere instellingen die ik eventueel via Mijn Telenet dien aan te passen? Mijn partner heeft dit probleem niet en kan dus wel degelijk bellen, sms versturen en gebeld worden. Zij heeft geen abonnement en betaalt volgens verbruik. Heel vreemd...

Alvast bedankt aan zij die me verder kunnen helpen.

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Mobiel bellen vanuit Nederland lukt niet

Staat er misschien een verbruikslimiet ingesteld op jouw abonnement: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-verbruik-onder-controle-houden/
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Mobiel bellen vanuit Nederland lukt niet

misschien even kijken op MijnTelenet hoe de oproepblokkering staan voor jouw mobiel toestel?

Er zijn opties om oproepen en smssen uit het buitenland niet toe te laten.

ga naar Mijn Telenet, Mijn Mobiele Diensten, jouw toestel, oproepblokkeringen en kijk of er bij alles Toestaan staat.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Karo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mobiel bellen vanuit Nederland lukt niet

Verbruikslimiet verhoogd met een bepaald bedrag en yes, het werkt!

Weer bijgeleerd vandaag 🙂

Bedankt voor de tip.

0 Likes