Ik heb WIGO 70, dus 70 GB per maand aan mobiele data.
Wij zijn met 4 in het gezin, dus heb ik voor iedereen een limiet van 10 GB ingesteld.
Als iemand over zijn limiet gaat, wat zeer uitzonderlijk gebeurt, kan ik die persoon weer vrijgeven om bijkomende data te verbruiken.
Zo houd ik het overzicht van de gebruikte data en vermijd ik extra kosten.
Mijn vrouw heeft 665.6 MB verbruikt en krijgt een melding dat haar mobiele data op zouden zijn.
De hoeveelheid data zou volgens de app op mijn Android smartphone 665.6 GB zijn. Dat is bijna het tienvoudige van wat we ter beschikking hebben.
Als ik op mijn.telenet.be ga kijken zie ik effectief dat het MB zijn en geen GB.
Volgens het bericht dat mijn vrouw kreeg zou ze dus niet meer verder data kunnen gebruiken, maar op mijn.telenet.be staat ze niet in pauze.
Begrijpe wie nog kan...
Ik heb dit euvel al een paar keer aan de hand gehad. Deze problemen werden aan Telenet gemeld, maar blijkbaar is er nog geen beterschap.
Heeft er nog iemand dit probleem?
Volgens mij moeten de programmeurs van Telenet eens DRINGEND hun code nakijken en grondig testen voor ze die op de gebruikers loslaten.
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Fout bij melding mobiel verbruik en aangegeven verbruik