Beantwoorden
Karolien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nummerweergave vaste telefonie

Ik heb al meermaals naar de klantendienst van telenet gebeld om dit in orde te brengen maar helaas!

Als ik nu met mijn vaste telefoon bel komt er "anoniem".  Ik wil dit laten veranderen zodat de mensen "mijn telefoonnummer" van thuis zien als ik bel.

Het ligt niet aan het toestel zelf want "ken je beller" werkt wel.

0 Likes
9 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Nummerweergave vaste telefonie

Nochtans zouden ze bij de Telenet klantendienst moeten weten hoe ze nummerweergave moeten inschakelen.
Ik kan enkel aanraden om opnieuw te bellen of om een mail te versturen via http://contact.telenet.be 

én te vragen om nummerweergave (CLI) in te schakelen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nummerweergave vaste telefonie

Dus andere mensen kunnen jou nummer niet zien. Ofwel sta je nog altijd op geheim nummer ofwel hebben die mensen geen nummerweergave.

Ik heb je nummer niet maar als je mij dit stuurt in privebericht kan ik kijken wat er moet gebeuren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Karolien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nummerweergave vaste telefonie

Telenet heeft me terug gecontacteerd om te laten weten dat zij dat niet kunnen aanpassen maar dat ik daarvoor naar de witte gids moet bellen.

ik naar de witte gids gebeld, vertelde ze mij dat zij dat niet kunnen aanpassen enkel telenet.

telenet terug proberen bellen maar geen antwoord gekregen.

zij moeten enkel CLI  onderdrukken op NEEN zetten , kan toch niet moeilijk zijn he!


@Karolien1 schreef:

Ik heb al meermaals naar de klantendienst van telenet gebeld om dit in orde te brengen maar helaas!

Als ik nu met mijn vaste telefoon bel komt er "anoniem".  Ik wil dit laten veranderen zodat de mensen "mijn telefoonnummer" van thuis zien als ik bel.

Het ligt niet aan het toestel zelf want "ken je beller" werkt wel.


 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nummerweergave vaste telefonie

Klopt CLI op neen zetten is niet zo moeilijk maar dat is het niet alleen. Stuur mij uw vast telefoonnummer via privebericht en ik zie wat ik kan doen voor jou. Ik begrijp dat sommige medewerkers dit niet vinden want ik moet er soms ook nog over nadenken. Dat zijn procedures die je heel weinig nodig hebt. Het zal daarom niet in de eeste 24 uur opgelost zijn want eens de verandering in Telenet is gebeurd moet er een update gebeuren naar BIPT en dat gebeurt blijkbaar "en masse" tijdens de nacht.

Dus klik maar op mijn inlognaam en je zal een privebericht kunnen sturen. Ik hou het in het oog.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Karolien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nummerweergave vaste telefonie

Ok nummer is doorgestuurd via privébericht!

Hopelijk krijg jij het in orde!

Bedankt al voor de moeite!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nummerweergave vaste telefonie

Ondertussen is dit opgelost voor @Karolien1. Bij nazicht bleken de DSL gegevens niet in het systeem te zitten zoals het hoorde, wat blijkbaar tot nu toe nog niemand had opgemerkt. Na de nodige telefoontjes naar de achterliggende diensten was dit in enkele minuten opgelost.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Karolien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nummerweergave vaste telefonie

Hey,

 

Nog eens bedankt voor de snelle en goede service!!!

Groetjes

Karolien

0 Likes
Guyhermans
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Nummerweergave vaste telefonie

Kan je dat bij ook doen,had ook gebeld en kreeg ook dat antwoord van de witte gids,dat probleem is gekomen bij overstap naar wigo,mss toch eens aankaarten  met de collegas over dat 

0 Likes
LucT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Nummerweergave vaste telefonie

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem,

 

Destijds heb ik een privénummer gevraagd bij Belgacom zodat het niet vermeld stond in het telefoonboek.

Intussen overgeschakeld naar Telenet. Telkens wanneer ik bel vanaf mijn vaste lijn, krijgt men "anoniem" te zien.

Ik zou graag hebben dat men mijn nummer te zien krijgt.

 

Kan u iets doen voor mij?

 

Alvast veel dank.

 

Mvg,

Luc

0 Likes