24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb al meermaals naar de klantendienst van telenet gebeld om dit in orde te brengen maar helaas!
Als ik nu met mijn vaste telefoon bel komt er "anoniem". Ik wil dit laten veranderen zodat de mensen "mijn telefoonnummer" van thuis zien als ik bel.
Het ligt niet aan het toestel zelf want "ken je beller" werkt wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nochtans zouden ze bij de Telenet klantendienst moeten weten hoe ze nummerweergave moeten inschakelen.
Ik kan enkel aanraden om opnieuw te bellen of om een mail te versturen via http://contact.telenet.be
én te vragen om nummerweergave (CLI) in te schakelen.
Dus andere mensen kunnen jou nummer niet zien. Ofwel sta je nog altijd op geheim nummer ofwel hebben die mensen geen nummerweergave.
Ik heb je nummer niet maar als je mij dit stuurt in privebericht kan ik kijken wat er moet gebeuren.
Telenet heeft me terug gecontacteerd om te laten weten dat zij dat niet kunnen aanpassen maar dat ik daarvoor naar de witte gids moet bellen.
ik naar de witte gids gebeld, vertelde ze mij dat zij dat niet kunnen aanpassen enkel telenet.
telenet terug proberen bellen maar geen antwoord gekregen.
zij moeten enkel CLI onderdrukken op NEEN zetten , kan toch niet moeilijk zijn he!
@Ex-Netweter schreef:Ik heb al meermaals naar de klantendienst van telenet gebeld om dit in orde te brengen maar helaas!
Als ik nu met mijn vaste telefoon bel komt er "anoniem". Ik wil dit laten veranderen zodat de mensen "mijn telefoonnummer" van thuis zien als ik bel.
Het ligt niet aan het toestel zelf want "ken je beller" werkt wel.
Klopt CLI op neen zetten is niet zo moeilijk maar dat is het niet alleen. Stuur mij uw vast telefoonnummer via privebericht en ik zie wat ik kan doen voor jou. Ik begrijp dat sommige medewerkers dit niet vinden want ik moet er soms ook nog over nadenken. Dat zijn procedures die je heel weinig nodig hebt. Het zal daarom niet in de eeste 24 uur opgelost zijn want eens de verandering in Telenet is gebeurd moet er een update gebeuren naar BIPT en dat gebeurt blijkbaar "en masse" tijdens de nacht.
Dus klik maar op mijn inlognaam en je zal een privebericht kunnen sturen. Ik hou het in het oog.
Ok nummer is doorgestuurd via privébericht!
Hopelijk krijg jij het in orde!
Bedankt al voor de moeite!
Ondertussen is dit opgelost voor @Ex-Netweter. Bij nazicht bleken de DSL gegevens niet in het systeem te zitten zoals het hoorde, wat blijkbaar tot nu toe nog niemand had opgemerkt. Na de nodige telefoontjes naar de achterliggende diensten was dit in enkele minuten opgelost.
Hey,
Nog eens bedankt voor de snelle en goede service!!!
Groetjes
Karolien
Kan je dat bij ook doen,had ook gebeld en kreeg ook dat antwoord van de witte gids,dat probleem is gekomen bij overstap naar wigo,mss toch eens aankaarten met de collegas over dat
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem,
Destijds heb ik een privénummer gevraagd bij Belgacom zodat het niet vermeld stond in het telefoonboek.
Intussen overgeschakeld naar Telenet. Telkens wanneer ik bel vanaf mijn vaste lijn, krijgt men "anoniem" te zien.
Ik zou graag hebben dat men mijn nummer te zien krijgt.
Kan u iets doen voor mij?
Alvast veel dank.
Mvg,
Luc