Beantwoorden
Stijn81
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number kan niet gekoppeld worden aan Samsung 6LTE

Ik heb mijn Samsung smartwatch 6 LTE via bluetooth gekoppeld met mijn Xiaomi 13T pro.
Echter de activatie van de esim van de watch lukt niet.
Via de galaxy wearable app, probeer ik mijn horloge te koppen volgens de stappen op de telenet site, maar bij mobiele netwerk toevoegen loopt het al fout (stap2)  ik krijg dan de melding:
Telenet biedt geen abonnement aan voor u horloge (foutcode -1)

Smartwatch is aangekocht bij Telenet online.
Telenet weet het zelf niet via de technische klantendienst, bij Auva weten ze het ook niet, Telenet via whatsapp denkt dat de 6 niet compatible is met hun producten,...

Iemand een oplossing hiervoor?

 

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Smartwatch 6LTE, foutmelding Telenet biedt geen abo aan

3 reacties
Stijn81
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number kan niet gekoppeld worden aan Samsung 6LTE

Nog even ter info ik heb een ONE for 2 abonnement, dus zou esim beschikbaar moeten zijn

BEL
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

One Number kan niet gekoppeld worden aan Samsung 6LTE

Telenet One number op Samsung smartwatches is niet compatibel met enige ander merk dan Samsung smartphones. Je kan deze dus niet instellen via je Xiaomi. Dat is een beperking die er geen zou mogen zijn, maar jammer genoeg is hij er wel van Telenet uit. Een workaround is om One number via een Samsung telefoon die je nog hebt liggen in te stellen, nadien kan je je watch resetten zonder de Esim te moeten verwijderen.

dipesh
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

One Number kan niet gekoppeld worden aan Samsung 6LTE

Ik krijg mijn smartwatch 6 LTE wel toegevoegd maar sms/ bellen lukt niet. 

Is het ook normaal dat de batterij van mijn smartwatch 6 LTE heel rap leeg is nu (9 uren) met One Number toe te voegen.

Anders deed ik er meer dan 1 dag mee.