Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

Wifi werkt niet op galaxy s5 wat nu microsim in steken alleen 4g dus wifi niet hoe kom dat ik zou graag van s4 mini naar s5 help
0 Likes
8 reacties
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

ik heb samsung galaxy s5 simkaart er in maar 4g werkt wel maar wifi niet totaal niet alles gedaan en niet kaner iemand langs komen danku

0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Samsung galaxy s5

Voor een technieker langs te komen zullen er wellicht kosten worden aangerekend. Waarom niet eens langs gaan bij een Telenet-shop waar ze ook eens zullen kijken.

 

Werkt je draadloos privé signaal niet op je telefoon of kan je ook niet verbinden met Telenet Wi-Free?

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

Op mijn modem staat alles aan van homespot en draadloos dus 4g werkt maar wifi dan vraagt wachtwoord 2x verbinden met telenet wifi free vergeet het maar ik gaan zaterdag telenet winkel en zeggen dat wifi niet doet of simkaart van microsim naar nanosim denk ik toch of niet
0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Samsung galaxy s5

En met andere apparaten zoals met je laptop kan je wel verbinding maken met WiFi?

 

Enkele dingen die je zelf nog kunt doen alvorens naar de winkel te gaan of naar de klantendienst te bellen:

 

  • Schakel de wireless modem eens aan en uit door de stroom 5 minuten uit te trekken. Koppel de stroom daarna opnieuw aan. Test of het nu werk of niet.
  • Controleer of je je Samsung niet op energie besparen hebt gezet. Kijk eens op je smartphone in Settings > Power saving mode. Power saving moet uit staan. Test opnieuw
  • Probeer het verbindingsprofiel opnieuw te installeren: ga naar Settings > WiFi en kies je thuisrouter, kies dan Vergeten/Verwijderen en connecteer opnieuw met je netwerk.
  • Werkt het nog niet, ga dan naar Settings > WiFi en scroll naar beneden. Duw op Edit > Show advanced options. Controleer of je IP settings op dynamic staan
  • Nog bij WiFi ga naar Settings > WiFi > Settings > Advanced  en zet 'WiFi on during sleep'  naar Always en vink 'Always allow scanning' aan

Werkt het nog niet, dan kan je best eens naar de klantendienst bellen of naar een Telenet winkel stappen.

 

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

Toch raar dat de s4mini geen problemen en met s5 wel is dat simkaart of instellingen of iets anders
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

Laptop perfecte wifi verbinding en s5 niet ik ga zaterdag telenet winkel en zeggen dat wifi niet werkt
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

Ik heb van microsim naar nanosim en werkt ja
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Samsung galaxy s5

sorry kan toch niet naar de telenet winkel gegaan en daar geen probleem maar thuis niet raar dus geen oplossing

0 Likes