Beantwoorden
ToonVA
Experienced Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Telenet Top-lijn maar geen opties op vaste lijn

Hoi Allen,

Ik heb net mijn afrekening gekregen en merk dat ik bijbetaal voor een Top-lijn. Deze had ik graag gestopt want ik gebruik bijna nooit mijn telefoon, laat staan dat ik er extra voor betaal. 

Als ik in mijn Telenet kijk zie ik dat er geen opties zijn geactiveerd maar "Top-lijn" is een optie dus is de vraag hoe ik dit stopzet.

Liefst van al zou ik nog de optie nemen voor Fibernet200 + TV maar dat is duurder dan de Woppa (begrijpen wie begrijpen kan)

Telenet.JPG

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet Top-lijn maar geen opties op vaste lijn

Een leverancier maakt zijn pakketten zoals hij wil. Als die leverancier voor 3 producten samen minder vraagt dan voor 2 afzonderlijke producten dan is het aan u om daarvan te profiteren. Als bij de slager 1 kg gehakt €10 kost en 1 kilo worst ook €10 en een lookworst €5. Maar de slager biedt dit aan in een pakket voor €15 dan pak ik toch het pakket al eet ik geen lookworst.

Wat je toplijn betreft bel gewoon naar de klantendienst of stap een center binnen om eer terug een basic lijn van te maken. en het is opgelost.

Toplijn is een combinatie van o.a de optie "ken je beller", "voicemail", "oproepdoorschakeling" enz.

Zit trouwens gratis inbegrepen als je WIGO hebt of neemt. Je vermeld dat je 2 mobiele abonnementen hebt. Overweeg eens of Wigo iets voor jullie is. Voor €100 per maand heb je de internetspecs van Fiber200, vaste lijn, de huur van 1 digicorder en 2 gsm abonnementen met onbeperkt bellen en sms'en ook voor je vaste lijn. En geen zorgen meer over teveel dataverkeer op je vast internet.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.