Beantwoorden
Mikk02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Netjes! Primeur!

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

Hoe kan ik - gebruik makend van Triiing - een keuzemenu doorlopen ?

Het ingevoerde cijfer wordt niet herkent en daardoor kan ik de doorverbinding ( doorschakeling ) niet realiseren.

 

Ook als ik via TRIIING naar TELENET bel om een technisch probleem te melden kom ik in een keuzemenu terecht => Hebt U een technische vraag? Druk 2.
Als ik dan 2 ingeef loopt de menu verder door en gebeurt er niks tot ik de melding krijg " U heeft een ongeldige keuze gemaakt, probeer opnieuw. "

Dus het keuzemenu wordt opnieuw opgesomd en weer probeer ik met het cijfer 2 door te schakelen tot ik weer ... " U heeft een ongeldige keuze gemaakt, probeer opnieuw. " te horen krijg.

Dit valt ook voor als ik naar andere firma's bel waar ik in een keuzemenu terecht kom.
Telkens opnieuw beginnen en maar hopen dat het dan wel lukt.

 

Ter info: met de gsm ( Samsung Galaxy Ace 4 ) lukt dit bijna nooit !!!

Met het vast toestel is er geen enkel probleem, alle toetsaanslagen worden herkent en de keuzemenu wordt vlot doorlopen.

Maar ik heb niet altijd en overal het vast toestel ter beschikking 🙂

0 Likes
5 reacties
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

Probeer je eens de app volledig te verwijderen en dit opnieuw te proberen, @Mikk02?

Ondervinden andere leden hetzelfde issue? 

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Mikk02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Netjes! Primeur!

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

Beste Sandor,

bedankt voor deze info maar dat heb ik reeds meermaals geprobeerd.

Ook heb ik via app-beheer het probleem met "Gedwongen Stoppen" en "Cache legen" al proberen te verhelpen. Tevergeefs.

Dit is reeds een hele tijd zo en heb ik het reeds aan Telenet gemeld maar daar kreeg ik ook uw oplossing aangeboden.

Telkens als ik met mijn Samsung vaststel dat er een keuzemenu is bel ik dan maar met een vast toestel.

ps. dit probleem doet zich ook voor op mijn echtgenote hare Sony gsm.

 

0 Likes
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

Via welke weg heb je dit met doorgegeven aan Telenet? Was dit telefonisch of via Facebook/Twitter? Anders kan je hen daar even ook aanspreken hierover.

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Mikk02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Netjes! Primeur!

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

Sorry voor deze late respons. Ik heb hen telkens telefonisch verwittigd via de helpdesk. Ik heb via "Mijn Telenet" het gsmnummer afgekoppeld, mijn app gedwongen gestopt dan daarna volledig verwijderd en terug geinstalleerd, een andere frequentie geprobeerd, zelfs mijn modem gereset en mijn netwerkverbinding een andere naam gegeven (met verstrekkende gevolgen ivm het aanloggen van andere toestellen). Vaststelling: op 16-01 heb ik zelfs met hun een "onderbroken" gesprek gehad, ik hoorde de mevrouw, zij hoorde mij niet (?) en luttele seconden later was het voorbij. Toppunt is dat als men mij opbelt alles goed werkt en er bijna geen storingen zijn (uitgezonderd als ik kort bij mijn computer zit, deze zorgt er vaak voor dat ik slecht verstaanbaar ben)

0 Likes
Mikk02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Netjes! Primeur!

Triiing keuzemenu Voor Nederlands druk 1

oeps, nog vergeten te vermelden => de gsm volledig uitgeschakeld, de batterij  en de sim-kaart eruit gehaald dan, na +/- 5 minuten, alles terug  gemonteerd..

Nadien niet meer gebeld dus het resultaat van deze actie weet ik pas later.

0 Likes