41228
netweters
|
17791
gesprekken
|
19222
vragen
|
Had gehoopt met WIGO het data verbruik mooi te kunnen verdelen over mijn 5 Sim kaarten. Met de ene SIM kaart wordt er immers nooit gesurfd met de andere kom ik niet toe met 1Gb. Waarom is er geen verdeling mogelijk in kleinere blokken van bijvoorbeeld 250 Mb? Nu moet ik één Sim kaart verwijderen uit het abonnement om de andere SIM kaart extra data te geven. Hoe dat verwijderen moet heb ik niet terug gevonden op de site, die mogelijk zal waarschijnlijk nog niet bestaan
Je kan natuurlijk wel beginnen spelen met je data als je het duurste abonnement neemt, 20€ per maand extra, 240€ per jaar...
Ik ben overgeschakeld naar WIGO maar vind dit ook een grote beperking. Het zou een stuk beter zijn als de granulariteit van de blokken kleiner was. We hebben nu 5 SIMS maar sommige daarvan hebben niet 1GB nodig en zouden met een stuk minder toekomen.
Ik ben recent ook overgestapt naar Wigo: in de reclame stelt men dat men de 2GB data
kan vrij kan verdelen over de mobiele telefoons, dit is op zijn minst boerenbedrog want dit lukt niet voor mijn 2 telefoons (waarvan de ene bijna nooit data gebruikt) omdat het per 1 GB moet gebeuren.
Dus ik heb 1GB per telefoon en kan dit niet veranderen. Als Telenet zijn beloftes niet nakomt en
dit asap veranderd naar bv 100 MB of zoiets dan overweeg ik Wigo te stoppen.
Ook voor mij de reden om WIGO erg te wantrouwen ,even jou situatie
2 x 1 sim met 1 gig per sim.telefoon 1 verbruik 100mb ,telefoon 2 1 gigabyte +500 mb buiten abbo dat kost dan 100 euro voor WIGO en 30 euro aan 0.06 euro/mb = 130 euro voor 1.6gig aan mobiele data.
Ik heb dit gisteren in een andere post op algemeen ook al gezet in de hoop hier een reactie te krijgen van iemand van telenet ,maar helaas.
Ik stop dan ook met te posten hier want praten tegen de wind dat helpt niet.Jammer ,ik had bij de lancering van een product van 100 ,120 of 140 euro echt iets verwacht waar een gemiddeld gezin iets aan had.
Gelukkig ben ik wel fan van de whoppa formule, en ben ook een klant van het eerste uur in mijn gemeente bij telenet al meer dan 16 jaar ondertussen.
@Dirkje1 schreef:Ik heb dit gisteren in een andere post op algemeen ook al gezet in de hoop hier een reactie te krijgen van iemand van telenet ,maar helaas.
Reacties van Telenet moet je hier niet verwachten , het zijn alleen Telenet gebruikers die hier antwoorden. Mensen net als jij dus...
Telenet zelf kan je alleen maar contacteren via de helpdesk.