Beantwoorden
DeStoffel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Wigo 1GB per SIM, waarom niet lager? 250 Mb?

Had gehoopt met WIGO het data verbruik mooi te kunnen verdelen over mijn 5 Sim kaarten.  Met de ene SIM kaart wordt er immers nooit gesurfd met de andere kom ik niet toe met 1Gb.  Waarom is er geen verdeling mogelijk in kleinere blokken van bijvoorbeeld 250 Mb?  Nu moet ik één Sim kaart verwijderen uit het abonnement om de andere SIM kaart extra data te geven.  Hoe dat verwijderen moet heb ik niet terug gevonden op de site, die mogelijk zal waarschijnlijk nog niet bestaan Gefrustreerde smiley

Je kan natuurlijk wel beginnen spelen met je data als je het duurste abonnement neemt, 20€ per maand extra, 240€ per jaar... Gefrustreerde smileyGefrustreerde smileyGefrustreerde smiley

4 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wigo 1GB per SIM, waarom niet lager? 250 Mb?

Ik ben overgeschakeld naar WIGO maar vind dit ook een grote beperking. Het zou een stuk beter zijn als de granulariteit van de blokken kleiner was. We hebben nu 5 SIMS maar sommige daarvan hebben niet 1GB nodig en zouden met een stuk minder toekomen.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Johan5
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

Wigo 1GB per SIM, waarom niet lager? 250 Mb?

Ik ben recent ook overgestapt naar Wigo: in de reclame stelt men dat men de 2GB data

kan vrij kan verdelen over de mobiele telefoons, dit is op zijn minst boerenbedrog want dit lukt niet voor mijn 2 telefoons (waarvan de ene bijna nooit data gebruikt) omdat het per 1 GB moet gebeuren.

Dus ik heb 1GB per telefoon en kan dit niet veranderen. Als Telenet zijn beloftes niet nakomt en

dit asap veranderd naar bv 100 MB of zoiets dan overweeg ik Wigo te stoppen.

0 Likes
Dirkje1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Wigo 1GB per SIM, waarom niet lager? 250 Mb?

Ook voor mij de reden om WIGO erg te wantrouwen ,even jou situatie

2 x 1 sim met 1 gig per sim.telefoon 1 verbruik 100mb ,telefoon 2   1 gigabyte +500 mb buiten abbo dat kost dan 100 euro voor WIGO en 30 euro aan 0.06 euro/mb = 130 euro voor 1.6gig aan mobiele data.

 

Ik heb dit gisteren in een andere post op algemeen ook al gezet in de hoop hier een reactie te krijgen van iemand van telenet ,maar helaas.

 

Ik stop dan ook met te posten hier want praten tegen de wind dat helpt niet.Jammer ,ik had bij de lancering van een product van 100 ,120 of 140 euro echt iets verwacht waar een gemiddeld gezin iets aan had.

 

Gelukkig ben ik wel fan van de whoppa formule, en ben ook een klant van het eerste uur in mijn gemeente bij telenet al meer dan 16 jaar ondertussen.

BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wigo 1GB per SIM, waarom niet lager? 250 Mb?


@Dirkje1 schreef:

Ik heb dit gisteren in een andere post op algemeen ook al gezet in de hoop hier een reactie te krijgen van iemand van telenet ,maar helaas.

 


 

Reacties van Telenet moet je hier niet verwachten , het zijn alleen Telenet gebruikers die hier antwoorden. Mensen net als jij dus...

 

Telenet zelf kan je alleen maar contacteren via de helpdesk.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes