Spreken we dan over mobiel? Of spreken we over WiFi? Dat is niet geheel duidelijk.
Als het over mobiel gaat dan zal je daar weinig kunnen aan doen. Je zal niet goed genoeg in het bereik van de mast liggen of een mogelijke andere oorzaak. Momenteel zit Telenet nog op het netwerk van Orange, in de nabije toekomst zal een Telenetklant op het eigen Telenet/base netwerk zitten wat voor u misschien een verbetering zal zijn. Telenet werkt er heel hard aan om dit tegen eind volgend jaar volledig rond te krijgen.
Wat WiFi betreft dat is iets wat je zelf moet oplossen. Een provider voorziet internet via zijn kabel, telefoonlijn of wat dan ook tot aan de modem. WiFi is een extratje die ze bijgeven maar dat helemaal onderhevig is aan de plaatselijke omstandigheden.
Je gaat toch ook niet bij de watermaatschappij klagen omdat je geen kraantje hebt in je keuken om je vaatwas op aan te sluiten?
Je thuisnetwerk is je eigen zorg al dan niet bedraad, met powerlines of met WiFi.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.