Beantwoorden
Ex-Netweter

ik krijg geen 3/4 G verbinding in Slovenie.

Hoi,

Ik krijg geen 3/4 G verbinding in Slovenie. Uiteraard staat Roaming en Data verbinding aan. Ook heb ik geen blokkeringen ingesteld. Dit heb ik allemaal gecheckt. Op beide telefoons (Samsung S6 en Windows Phone 635) zie ik wel dat roaming wordt aangegeven. Ook de signaalsterkte is in orde. Desondanks geen internet verbinding te maken. Wifi werkt wel maar ik wil de toestellen ook graag buiten de camping gebruiken.

Wie weet raad?

Groet,

Ed

0 Likes
4 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

heb je ooit in het buitenland al verbinding gehad met de sim kaarten? Wij hebben vorig jaar met de SIM van mijn vriendin een analoog probleem gehad in Canada. Bij haar bleek uiteindelijk het deel van de sim dat voor buitenlandse communicatie gebruikt wordt niet geactiveerd. Dat kan alleen maar in België gedaan worden door de technische dienst, dus zij heeft gans onze vakantie zonder verbinding gezeten.

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

0 Likes
Ex-Netweter

Hoi, 

Bedankt voor je reactie. De optie EU internet kan ik nergens vn den, zowel op mijn telefoons als op mijn telenet niet. Mogelijk heeft het te maken met de activering waarover de andere reageerder spreekt. 

Toch bedankt voor het meedenken.

Groet, ed

0 Likes
Ex-Netweter

Hallo,

Bedankt voor je reactie. De toestellen worden wel in Nederland gebruikt en geven dan geen probleem. Toch zou dit wel een logische verklaring kunnen zijn. Ik zal na de vakantie maar contact opnemen mef telenet. Normaal nooit problemen dus dit zal ook wel in orde komen. Bedankt voor het meedenken.

Groet, ed

0 Likes