Beantwoorden
Ex-Netweter

kan niet meer bellen of sms'en vanuit buitenland

Hallo,

We zijn momenteel op vakantie, had op beide smartphones een verbruikerslimiet ingesteld, maar nadat limiet bereikt was deze verhoogd, nu heb ik geen  internet meer en kan ik niet meer sms'en

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Ex-Netweter schreef:

Hallo,

We zijn momenteel op vakantie, had op beide smartphones een verbruikerslimiet ingesteld, maar nadat limiet bereikt was deze verhoogd, nu heb ik geen  internet meer en kan ik niet meer sms'en

Heb je daar ergens een PC bij de hand? Of kan je nog via WiFi werken? Dan moet je naar mijn. telenet.be surfen en daar je limiet verhogen? Anders proberen de klantendienst te bellen 015/666666 met je identitieitsgegevens bij de hand en via die weg proberen je limiet te verhogen.

Best eens je toestellen afzetten (volledig)  en opnieuw opstarten. Zodat de netwerkgegevens vernieuwd worden. Eventueel een andere provider proberen.

Heb je vaste Telefonie van Telenet? Installeer de Triiing app. Ja kan dan gans de dag gratis bellen vanaf elke plaats waar je goede WiFi hebt.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Had ik allemaal gedaan, van het moment dat we de grens van kroatië overstaken was het probleem ook meteen opgelost, van Solvenië tot thuis geen problemen niet meer gehad. Vond dit heel raar omdat ik vorig jaar zonder limiet in te stellen geen problemen gehad heb.

0 Likes