Beantwoorden
André2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

netwerk instabiel

Regelmatig valt mijn netwerkverbinding weg.

Heb reeds via Algemeen beheer de Netwerkinstellingen gereset of dien ik steeds mijn GSM terug op te starten om terug een netwerkverbinding te herstellen.

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

netwerk instabiel

We spreken dus over WiFi. Heb je al eens gekeken hoe sterk of zwak je verbinding is op de plaats waar je het wenst te gebruiken? Afstand, muren, materialen hebben daarop hun invloed.

Zijn er concurerende netwerken in de buurt?

Je kan dit allemaal checken met een app op je smartphone, genre SSIDer.

Netwerk verbeteren kan je door extra Accespoints te plaatsen. Telenet heeft daar een paar gratis oplossingen voor in de vorm van een Powerlineset met AP of een afzonderlijke AP.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
André2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

netwerk instabiel

Dank voor jouw antwoord.

Evenwel gaat het over de netwerkverbinding van Telenet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

netwerk instabiel

Dus over de mobiele verbinding. Binnen of buiten? Overal of alleen thuis? Bellen of alleen data?

Graag details en een juiste vraagstelling anders kan er moeilijk een oplossing gegeven worden. Anders krijgen we misverstanden. Zo blijkt uit mijn eerste antwoord.

Uiteraard gaat het over Telenet. Met een smartphone kan dit moeilijk via kabel zijn. Wat wil je doen? Alleen bellen? Op internet iets zoeken? Mails versturen?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.