Beantwoorden
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

vreemde oproep

Hallo, 

Reeds weken krijg ik vreemde oproepen op mijn vaste lijn met nummers die ik helemaal niet ken, wat te doen als je opneemt? Van waar komt dat? 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

vreemde oproep

Opnemen en luisteren kan geen kwaad. Ingaan op voorstellen wel. Mijn kameraad kreeg deze voormiddag een telefoontje in het Engels van een dame. Met de vraag of zijn computer aan stond? En of hij die wilde aanzetten. Beide keren kreeg ze een nee antwoord en mijn kameraad legt zijn telefoon toe. Een paar minuten later, dezelfde, weer dezelfde vragen maar omdat mijn kameraad niet wilde begon ze kwaad te worden en dreigde ze dat zijn computer binnen een uur niet meer ging werken. Is uiteraard niet het geval. Zo zie je maar wat je soms krijgt maar daarvoor moet je eerst luisteren.

Mijn antwoord op dergelijke telefoontjes is altijd ( mijn beste engels of frans): Do you speak Flemish? No? No Flemish no business. Of in het frans: Parlez vous Flamand? Non? Pas flamand pas d'argent.

Oh ja. Nummers noteren en u inschrijven op de bel mij niet lijst. https://economie.fgov.be/nl/themas/verkoop/reclame/ongewenste-communicaties/bel-me-niet-meer-lijst



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

vreemde oproep

Beste,

Hartelijk dank voor uw antwoord, heb alle nrs en uren opgeschreven en naar ombudsdienst gestuurd via mail, maar mijn klacht is ontvankelijk verklaard, daar moet ik het mee doen !!

Mar gelukkig heb ik van uwentwege een antwoord gekregen, met dank !!

0 Likes