24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
beste ,
wij willen 6 maanden in Tenerife verblijven maar er is daar geen internet thuis heb ik internet en dit word dan 6 maanden niet gebruikt ik kan mijn internet moeilijk missen en weet zelf geen oplossing
hoe kan ik mijn contract kan aanpassen ik heb een whop met free euro enitime telefoon en gsm waar ik wel zelf niet mee bel maar kan gebeld worden ik kan met mijn telefoon alles doen maar op roaming maar dat is niet betaalbaar wie kan me helpen er zijn hier nog veel mensen die een oplossig zoeken
ik bedank jullie alvast groetjes patje 1
Voor je Telenet abonnement: Bel eens naar het gratis nummer 080066350.
Misschien kunnen je Telenet diensten tijdelijk geschorst worden.
Voor je internet in Spanje, misschien kan je gebruik maken van een internetcafé of gratis wifi van een horeca zaak (e.g. McDonalds). Verder lijkt het mij het goedkoopste om tijdelijk een abonnement te nemen bij een Spaanse telecomoperator.
Hoi Patje1,
als de info van Area57 voldoende was, flag het ook zeker even als oplossing, zo kan iemand in de toekomst dit ook makkelijker terugvinden.
Yannick
Ik heb denk ik een oplossing voor je.
Ik zit geregeld in Nederland en ken het wifi probleem. Ik heb me een fonera simpl aangeschaft. Dit is een beetje hetzelfde principe zoals wifree. Je fon simpl moet dan wel verbinding hebben met internet om te kunnen verbinden met andere fon spots.
Wat ook leuk kan zijn: je kan op de fon ook een gast accout instellen waarmee vrienden bij je thuis verbinding mee kunnen maken.
De kaart om te kijken of er fon verbindingen zijn in de regio waar je heen gaat.
Wanneer je een fon simpl wenst aan te kopen.
Zoals aangegeven eerder kan je je abo tijdelijk stopzetten.... maar in geval van fon ga je nog steeds een internetverbinding nodig hebben en ik weet niet of dit mogelijk is, maar je kan je abo eventueel tijdelijk laten terug schakelen naar basic internet mocht fon voor jou toch een oplossing zijn.