24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20694
vragen
|
Je kan naar alle waarschijnlijkheid enkel surfen naar sites met https voor zoals https;//facebook.com ; https;//youtube.com.
Je bent 9/10 dan boven je verbruik gegaan en jij of iemand anders heeft de melding genegeerd. Of je hebt die melding zelfs niet gekregen.
Je kan dit oplossen door naar de klantendienst te bellen 015/66.66.66
Heb dit probleem al meer dan een jaar!! 4 techniekers weten het ook niet men zegt nu dat ik een dual usb moet kopen ! kan alleen nog met een draad on line ,waarom betaal ik dan draadloos? soms gaat het weken goed en dan weer zoals nu bar slecht ! Ik wil helemaal niets hoeven te kopen als ik al betaal voor diensten....ps heb het op laptop ,tablet en telefoon...
Je betaalt niets extra voor wifi... maar telenet garandeert ook niets via wifi omdat er ontzettend veel factoren zijn die meespelen.
Toch enkele vragen:
- Waar bevind de modem zich?
- Wat is de afstand tussen je toestellen en de modem in vogelvlucht?
- Moet het wifi signaal door muren/plafonds?
- Woon je in een appartement / huis?
Wat ik eens zou proberen als het hardnekkige probleem echt blijft aanhouden (en als je wel op het internet kan via een kabel) is je laptop het draadloze netwerk laten "vergeten" (zodat hij geen verbinding meer maakt), dan je laptop met een kabel verbinden en via "Mijn Telenet" de modem eens volledig "resetten".
Let wel: Indien je destijds instellingen hebt aangepast aan je modem (zoals SSID, Wachtwoord, etc.) dan verlies je deze wel en moet je ze achteraf opnieuw instellen.
Eens de modem volledig gerest is (wat wel even kan duren) kan je vervolgens je laptop opnieuw laten conencteren met je netwerk door opnieuw alle gegevens in te voeren.
Dit heeft een gelijkaardig probleem bij mij ooit eens kunnen oplossen.
Verder moet je zeker ook het antwoord geven op de vragen van "talen".
"Als dit bericht het antwoord was op je vraag/probleem geef dit dan aan als antwoord (en/of kudo's).
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen."
Nou.... antwoord geven moet niet... maar het kan altijd tot een oplossing leiden die niks kost dan gaan te beginnen aan een router/AP en powerlines waardoor je al snel 100 a 150 euro kwijt bent zonder enige garantie van verbetering.
Dat vindt ik nu ook...