Beantwoorden
Ex-Netweter

Beperkte WiFi toegang

Goedendag hopelijk kunnen jullie mij helpen . ik heb maar beperkte internet toegang via WiFi via de laptop maar als ik op Google wil zegt hem dat ik geen verbinding heb hoe kan dat komen ?? En gisteren had ik geen enkel probleem om op internet tegaan
0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Beperkte WiFi toegang

Je kan naar alle waarschijnlijkheid enkel surfen naar sites met https voor zoals https;//facebook.com ; https;//youtube.com.

Je bent 9/10 dan boven je verbruik gegaan en jij of iemand anders heeft de melding genegeerd. Of je hebt die melding zelfs niet gekregen.

Je kan dit oplossen door naar de klantendienst te bellen 015/66.66.66

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Beperkte WiFi toegang

Heb dit probleem al meer dan een jaar!! 4 techniekers weten het ook niet men zegt nu dat ik een dual usb moet kopen ! kan alleen nog met een draad on line ,waarom betaal ik dan draadloos? soms gaat het weken goed en dan weer zoals nu bar slecht ! Ik wil helemaal niets hoeven te kopen als ik al betaal voor diensten....ps heb het op laptop ,tablet en telefoon...

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Beperkte WiFi toegang

Je betaalt niets extra voor wifi... maar telenet garandeert ook niets via wifi omdat er ontzettend veel factoren zijn die meespelen.

Toch enkele vragen:

- Waar bevind de modem zich?

- Wat is de afstand tussen je toestellen en de modem in vogelvlucht?

- Moet het wifi signaal door muren/plafonds?

- Woon je in een appartement / huis?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Beperkte WiFi toegang

kijk even op de wifi fikser misschien biedt die een oplossing

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Logic
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Beperkte WiFi toegang

Wat ik eens zou proberen als het hardnekkige probleem echt blijft aanhouden (en als je wel op het internet kan via een kabel) is je laptop het draadloze netwerk laten "vergeten"  (zodat hij geen verbinding meer maakt), dan je laptop met een kabel verbinden en via "Mijn Telenet" de modem eens volledig "resetten".

Let wel: Indien je destijds instellingen hebt aangepast aan je modem (zoals SSID, Wachtwoord, etc.) dan verlies je deze wel en moet je ze achteraf opnieuw instellen.

Eens de modem volledig gerest is (wat wel even kan duren) kan je vervolgens je laptop opnieuw laten conencteren met je netwerk door opnieuw alle gegevens in te voeren.

Dit heeft een gelijkaardig probleem bij mij ooit eens kunnen oplossen.

Verder moet je zeker ook het antwoord geven op de vragen van "talen

"Als dit bericht het antwoord was op je vraag/probleem geef dit dan aan als antwoord (en/of kudo's).

Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen."

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Beperkte WiFi toegang

Wat je ook kan proberen is een acces point of een wifi router aan te kopen ( vergeet dan niet het is adres aan te passen van je modem in mijn Telenet) deze te verbinden met UTP of desnoods via Powerline adapters met je modem, verbinding maken met je nieuw acces point of draadloze router.
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Beperkte WiFi toegang

Nou.... antwoord geven moet niet... maar het kan altijd tot een oplossing leiden die niks kost dan gaan te beginnen aan een router/AP en powerlines waardoor je al snel 100 a 150 euro kwijt bent zonder enige garantie van verbetering.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Logic
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Beperkte WiFi toegang

Dat vindt ik nu ook...

0 Likes
Beantwoorden