41302
netweters
|
17853
gesprekken
|
19290
vragen
|
Hallo,
Ik schrijf in naam van mijn meter en peter.
Zij zijn al jaren klant van telenet met zowel telefoon, internet als televisie.
Nu zijn ze voor hun leeftijd heel goed mee met hun tijd. Zo hebben ze een smartphone and nu sinds korte tijd ook aan tablet en smart tv.
Nu hun probleem is dat ze geen wifi hebben thuis.
Ik heb hiervoor enige tijd geleden gebeld naar jullie service en daar kreeg ik te horen dat het hen rond de €70 zou kosten.
Dan stel ik mij de vraag : Wat voor service bieden jullie dan aan mensen die al lang klant zijn ?
Ikzelf ben sinds enkele maanden klant van jullie, en samen met alle andere klanten krijg je direct een modem met wifi ingebouwd. Dus de logica die jullie volgen : Oude en trouwe klanten extra laten betalen voor wifi terwijl nieuwe klanten dit gewoon GRATIS erbij krijgen ?
Dit probleem kan zeer gemakkelijk opgelost worden door een router te plaatsen na de modem. Voor 30€ zijn er al goede te vinden en hoppa, je hebt ook WiFi. Persoonlijk vind ik deze WiFi zelfs beter dan die ze bij de modems van Telenet bijleveren.
Ik denk dat dit een conflict gaat geven ... Ik zal het even testen maar ik vrees ervoor