Beantwoorden
kanar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Geen Wifi verbinding

Hallo,

 

Ik schrijf in naam van mijn meter en peter.

Zij zijn al jaren klant van telenet met zowel telefoon, internet als televisie.

Nu zijn ze voor hun leeftijd heel goed mee met hun tijd. Zo hebben ze een smartphone and nu sinds korte tijd ook aan tablet en smart tv.

Nu hun probleem is dat ze geen wifi hebben thuis.

Ik heb hiervoor enige tijd geleden gebeld naar jullie service en daar kreeg ik te horen dat het hen rond de €70 zou kosten.

 

Dan stel ik mij de vraag : Wat voor service bieden jullie dan aan mensen die al lang klant zijn ?

 

Ikzelf ben sinds enkele maanden klant van jullie, en samen met alle andere klanten krijg je direct een modem met wifi ingebouwd. Dus de logica die jullie volgen : Oude en trouwe klanten extra laten betalen voor wifi terwijl nieuwe klanten dit gewoon GRATIS erbij krijgen ?

 

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Geen Wifi verbinding

Dit probleem kan zeer gemakkelijk opgelost worden door een router te plaatsen na de modem. Voor 30€ zijn er al goede te vinden en hoppa, je hebt ook WiFi. Persoonlijk vind ik deze WiFi zelfs beter dan die ze bij de modems van Telenet bijleveren.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
kanar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Geen Wifi verbinding

Ik denk dat dit een conflict gaat geven ... Ik zal het even testen maar ik vrees ervoor

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Geen Wifi verbinding

Bij het overschakelen naar een all in pakket (whop -whoppa) mag je modem indien het nog geen docsis 3.0 wireless is gratis gaan afhalen in een TN center.

aangzien jullie al int-tel en dig tv hebben zie ik geen probleem

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden