Beantwoorden
JerreX
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Onbeperkt surfen voor €10

Hallo,

 

Enkel bij het hoogste abonnement kan je onbeperkt surfen, al de rest valt uit de boot en zit op 100GB/150GB limiet. Andere alternatieve operatoren bieden sneller onbeperkt internet aan.

 

Mijn vraag is, moest Telenet een bundel aanbieden waarbij je €10 zou betalen om onbeperkt te kunnen surfen (type abonnement maakt niet uit), zou je dit betalen om volledige vrijheid te hebben? In mijn geval is onbeperkt belangrijker dan snelheid.

 

In een wereld van vandaag (Netflix, youtube, VTM video's, ...) is onbeperkt bijna onmisbaar.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
NHoogenhout
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Alles op zijn plek! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Onbeperkt surfen voor €10

Beste Jerrex,

 

- Als onbeperkt belangrijker is dan snelheid kun je beter naar BGC gaan, al zal het niet goedkoper zijn en vaak minder stabiel.

- Welk pakket heb je nu? Van Whop naar Whoppa is namelijk maar €10,-


Van Basic naar Whoppa scheelt natuurlijk wel meer, maar dan bel je via de Triiing App vanaf 16u en in het weekend gratis in heel de EU/VS/Canada naar vast en mobiel. Je kunt daarmee flink besparen op je mobiele abbonnement en die besparing kun je van je upgrade aftrekken. Daarnaast heb je natuurlijk véél sneller internet, niet alleen download maar ook upload.

 

Ik ben het met je eens dat het niet van deze tijd is, maar als je er extra voor moet betalen dan is het nog steeds niet van deze tijd. Ze zouden het gewoon moeten afschaffen. Het forceren van mensen om duurder internet te nemen vanwege een limiet is zeker niet juist. Al gebeurd dat natuurlijk bij mobiele telefonie net zo, zowel op het gebied van bellen, sms'en als internet. Mensen moeten daar voor kunnen kiezen omdat het dan sneller is. Vooral op het gebied van upload heeft Whoppa een voordeel, al is ook daar de upload nog altijd traag vergeleken met andere landen in de EU. 

Helaas is Telenet op de hoogte van dit "probleem" maar vinden ze dat dit niet nodig is. Zelfs met hun eigen Rex en Rio krijg je niet gratis extra GB of onbeperkt.

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Onbeperkt surfen voor €10


@NHoogenhout schreef:

Beste Jerrex,

 

- Als onbeperkt belangrijker is dan snelheid kun je beter naar BGC gaan, al zal het niet goedkoper zijn en vaak minder stabiel.

- Welk pakket heb je nu? Van Whop naar Whoppa is namelijk maar €10,-


Van Basic naar Whoppa scheelt natuurlijk wel meer, maar dan bel je via de Triiing App vanaf 16u en in het weekend gratis in heel de EU/VS/Canada naar vast en mobiel. Je kunt daarmee flink besparen op je mobiele abbonnement en die besparing kun je van je upgrade aftrekken. Daarnaast heb je natuurlijk véél sneller internet, niet alleen download maar ook upload.

 

Ik ben het met je eens dat het niet van deze tijd is, maar als je er extra voor moet betalen dan is het nog steeds niet van deze tijd. Ze zouden het gewoon moeten afschaffen. Het forceren van mensen om duurder internet te nemen vanwege een limiet is zeker niet juist. Al gebeurd dat natuurlijk bij mobiele telefonie net zo, zowel op het gebied van bellen, sms'en als internet. Mensen moeten daar voor kunnen kiezen omdat het dan sneller is. Vooral op het gebied van upload heeft Whoppa een voordeel, al is ook daar de upload nog altijd traag vergeleken met andere landen in de EU. 

Helaas is Telenet op de hoogte van dit "probleem" maar vinden ze dat dit niet nodig is. Zelfs met hun eigen Rex en Rio krijg je niet gratis extra GB of onbeperkt.


Ik zou toch even willen benadrukken dat dat ook niet nodig is voor die paketten. De films die gehuurd worden via Rex & Rio of via de TV-theek in het algemeen worden niet aangerekend op je internetverbruik.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

Onbeperkt surfen voor €10

@Niels : op je tv misschien niet : maar andere toestellen, zoals smartphone of tablet of pc wel : http://klantenservice.telenet.be/content/registreert-de-telemeter-mijn-verbruik-via-smartphone-table...

0 Likes
Beantwoorden
dvsander
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Onbeperkt surfen voor €10

De discussie wordt afgeleid naar het al dan tellen van verbruik bij bepaalde Telenet-diensten.

 

OP: Ik bestel ongelimiteerd internet voor 10 euro extra de dag dat het aangeboden wordt.

Maar denk er eens over na: op die manier is telenet zijn prijsstrategie overhoop. Waarom zou iemand dan nog kiezen voor whop of whoppa? Of dure blokken bijbestellen? Onbeperkt naar het buitenland bellen is ook niet echt een optie met een groot draagvlak voor een groot deel van hun klantenbestand, wat dus neerkomt op een zoethoudertje om hun producten te kunnen differentieren.

 

BGC biedt voor de prijs van een basic internet shake dezelfde diensten aan maar met onbeperkt internet. Dat is een feit. De verbinding kan dan wel minder snel zijn, je hoeft nooit meer te kijken naar je verbruik. Geef mij maar onbeperkt normaal dan beperkt en snel.

 

Telenet zou zich beter focussen op de noden van de klant (onbeperkt internet), Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat Wi-FI overal me echt niet kan schelen met 4G aanbieders op de telecom markt.

 

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Onbeperkt surfen voor €10

het is nergens onbeperkt :

 

  1. Onbeperkt volume: uitsluitend voor persoonlijk gebruik en conform de algemene voorwaarden van ...
    4.11 Indien de Klant het onbeperkte volume geniet, hetzij via zijn
    abonnement, hetzij via een optie, dan is dat beperkt tot een normaal
    gebruik door de Klant op de plaats waar de Dienst is geïnstalleerd.
  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Onbeperkt surfen voor €10

Het zou voor business abonementen best onbeperkt volume mogen zijn,zonder die 10 euro extra.

Zoals bij schoolnet nu al onbeperkt is.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Onbeperkt surfen voor €10

Het zou voor business abonementen best onbeperkt volume mogen zijn,zonder die 10 euro extra.

Zoals bij schoolnet nu al onbeperkt is.

http://schoolnet.telenet.be/oplossingen/internet-only

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Onbeperkt surfen voor €10

Je hebt bij bizz nu al 2 en 3 TB. Dat moet toch al voldoende zijn.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Onbeperkt surfen voor €10

Niks 10 euro.

Gewoon onbeperkt

0 Likes
Beantwoorden