Beantwoorden
Gmvjansen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Pionier

Waar gaat mijn mobiel data volume naartoe?

Ik heb een Iphone 5S met mobiel King abonnement en dus 1 Gb volume. Ik stel vast dat mijn volume continu wegvliegt zonder dat ik eigenlijk rare dingen doe. Zowel thuis als op het werk surf ik via wifi en eigenlijk gebruik ik mobiel enkel Facebook en Whatsapp.

Ik zie dat ik vb vanmorgen om half 7 meer dan 100 Mb verbruikte terwijl ik sliep en de telefoon eigenlijk verbonden zou moeten geweest zijn met wifi.

Hoe kan ik controleren waar mijn data naartoe gaat en welke apps dit doen?
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?
steve_b
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Waar gaat mijn mobiel data volume naartoe?

Ik heb dit probleem ook, Iphone 5C , voorheen was ik bij Mobistar met een Iphone 4 en ook 2GB volume zonder dit probleem.

Beide toestellen zelfde instellingen, dus, "Ververs app op achtergrond" uit , Veel apps uit voor Mobile data " , enkel facebook , email(enkel tekst en mss 2 per week) en whats app (mss 20 berichten per week , uitzonderlijk al) en mijn telenet 2GB volume is op een halve maand gewoon op.

0 Likes
Beantwoorden
cccejbeutels
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Waar gaat mijn mobiel data volume naartoe?

Recent is er een update van de facebook applicatie geweest.

In deze update spelen zich standaard alle filmpjes op je tijdlijn automatisch af.

Dit slorpt natuurlijk een hele hoop mobiele data op, er is echter een oplossing hiervoor 😉

 

Ga naar instellingen --> Facebook --> Instellingen --> Auto play --> Zeker op Wifi Only zetten!

 

Laat zeker iets weten of het probleem zich nog voordoet! 🙂