Beantwoorden
Ex-Netweter

Wanneer IPv6 op modem-only?

Hallo,

Wanneer mogen we IPv6 verwachten op de modem-only Docsis 3.0 ?

Dus niet de homegateway met WIFI.

Txs

Steven

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Oberon
Freshman Beetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party!

Zit met dezelfde vraag. Ben dus ook benieuwd naar het antwoord!

W.
Ex-Netweter

@Ex-Netweter schreef:

Ze zijn momenteel al bezig met de uitrol, maar dit gebeurd zeer gefaseerd. Op test-ipv6.com kun je zien of het voor jou al werkt. Een datum wanneer het bij jouw beschikbaar komt wordt niet gegeven, maar je komt vanzelf aan de beurt.

Op Mijn Telenet kun je onder Draadloze Instellingen, Geavanceerde instellingen als het goed is al de ipv6 instellingen ingeven. Dat is een teken dat het niet lang meer zal duren. 😉

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

@Ex-Netweter schreef:

@Ex-Netweter schreef:

Ze zijn momenteel al bezig met de uitrol, maar dit gebeurd zeer gefaseerd. Op test-ipv6.com kun je zien of het voor jou al werkt. Een datum wanneer het bij jouw beschikbaar komt wordt niet gegeven, maar je komt vanzelf aan de beurt.

Op Mijn Telenet kun je onder Draadloze Instellingen, Geavanceerde instellingen als het goed is al de ipv6 instellingen ingeven. Dat is een teken dat het niet lang meer zal duren. 😉

De uitrol is momenteel enkel ingepland voor Telenet draadloze modems (HGW 3.0),

maar niet voor niet-draadloze modems.

Draadloze instellingen  verschijnt ook niet in Mijn Telenet als een niet-draadloze modem hebt.

Zie: 

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-ipv6-en-wanneer-kan-ik-het-gebruiken

0 Likes
Beantwoorden