25.017
netweters
|
153.898
antwoorden
|
20.871
vragen
|
Hallo,
Met homespot en de normale Wifi verbinding zijn er geen problemen, maar als ik met de Samsung tablet wil verbinden via Wifi-Free kan ik geen IP bekomen met als reden te trage verbindingssnelheid.
Begrijpe wie kan?
Wat ik ook niet begrijp is waarom nu drie zichtbare signalen op je laptop, tablet of desktop komen. Wifi gewoon, Homespot en nu Wifi-Free. Homespot is niet beveiligd en Wifi-Free wel, dat men dan Homespot signaal verwijderd uit de lijst WiFi signalen waardoor er dan geen discussie ontstaat welk één iemand moet gebruiken bij jou thuis om veilig te surfen op zijn eigen volume.
Het wordt een soep waar veel mensen er niet meer zullen aan uit geraken.
Jean-Marie,
Nog straffer, heb al lang de instelling voor WiFi-Free ingesteld en nog steeds moet ik me overal opnieuw inloggen, zelfs op mijn PC thuis !!!
Het werkt dus NIET zoals men het aangeeft. Jammer!
@jmlepercq schreef:Hallo,
Met homespot en de normale Wifi verbinding zijn er geen problemen, maar als ik met de Samsung tablet wil verbinden via Wifi-Free kan ik geen IP bekomen met als reden te trage verbindingssnelheid.
Begrijpe wie kan?
Wat ik ook niet begrijp is waarom nu drie zichtbare signalen op je laptop, tablet of desktop komen. Wifi gewoon, Homespot en nu Wifi-Free. Homespot is niet beveiligd en Wifi-Free wel, dat men dan Homespot signaal verwijderd uit de lijst WiFi signalen waardoor er dan geen discussie ontstaat welk één iemand moet gebruiken bij jou thuis om veilig te surfen op zijn eigen volume.
Het wordt een soep waar veel mensen er niet meer zullen aan uit geraken.
Jean-Marie,
De instellingen voor WiFi-Free had ik allang aangepast en nog steeds moet ik me opnieuw inloggen!!! Op iphone en zelfs op mijn home computer (gewoon even getest!!).
Helaas werkt het niet zoals telenet het vermeld !!!
Mootje
Dag,
Vanaf vandaag is het gelukt te surfen op Wifi-Free op mijn Samsung Tablet. Maar..........de snelheid gemeten met verbinding Wifi-standaard en Wifi-Free..........zie resultaten
Wifi-free: Up 0,9 Mbps
Down 4,54 Mbps met een apdater BGN in het toestel
Wifi-standaard Up: 4,72 Mbps
Down: 34, 82 Mbps met een BGN adapter in de laptop
Draai het en keer het, nog altijd zwak tegenover de snelheid met adapter BGN op de desktop computer.
waar Up 4,8 Mbps en Down 57,45 Mbps wordt verkregen. (verlies van +/- 5 %)
Reclame ten volle om Wifi te surfen maar het verlies is nog altijd te veel zelfs met BGN kaarten. Hopelijk wordt met de nieuwe wifi adapter kaarten BGN +AC (vermeld van 867 Mbps) de waarheid???
Thuis met WiFi geen problemen. Maar zodra er ingelogd wordt op een Telenet Hotspot (bvb in NMBS stations) kan ik met mijn iPhone wel WiFree verbinding maken, maar surfen, Facebook, Twitter of checken lukt niet. Emails komen ook niet binnen, laat staan dat ik ze kan verzenden. En via WiFree bellen na 16u via de Hotspots lukt ook al niet. Een bewuste zet van Telenet? Aan het toestel kan het niet liggen. Ik had het met mijn iPhone 4S en nu ook met mijn iPhone 6.