Beantwoorden
Bertje
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! It's your eighth party! Pionier It's your fifth party!

Wifi verbinding

Ik bezit een tablet en wil op mijn werk tijdens mijn pauze online geraken. Ik werk in de Antwerpse haven waar hotspots zeer schaar zijn. Het wifisignaal op mijn werk voor guests is makkelijk bereikbaar, maar beveiligd of je moet een voucher hebben om te kunnen inloggen. Bij aankoop vertelde de vertegenwoordiger van samsung dat ik via mijn smartphone (galaxi sIII mini)  op het internet moet kunnen geraken. Maar hoe moet ik dit doen of hoe moet ik dat configureren? Mijn tablet is een samsung SMT 800.

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wifi verbinding

Dag Bertje,

Ik denk dat je dan wel via mobiel internet een verbinding moet maken. Eens je verbinding hebt met mobiel internet op uw smartphone, kan je de hotspotfunctie gebruiken waarmee uw smartphone eigenlijk een WiFi signaal gaat uitzenden waarmee je kan verbinden via uw tablet.

1. Van je Home screen > Menu Menu Key > Instellingen Settings Icon > Verbindingen Settings Connection Tab Icon > Meer netwerken  .
  2. Touch Mobile Hotspot, en zet de slider van Slider Off naar Slider On .

Als je klaar bent, zal het Hotspot Icon icoon getoond worden wanneer de hotspot actief is.

Met vriendelijke groeten.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden