Beantwoorden
dipsy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

inloggen op homespot B-park onmogelijk

Reeds geruime tijd (zeker al een jaar) lukt het mij niet meer om in te loggen op de Telenet Homespot van Lunchgarden in B-park Brugge. Vroeger lukte dit wel zonder problemen. Mijn toestel maakt wel verbinding met de homespot maar krijgt geen ip adres. Ik heb al verschillende toestellen gebruikt maar niets lukt. Op andere homespots heb ik geen problemen. Het vervelende is vooral dat in Lunchgarden nog een zwak signaal van Lunchgarden zelf aanwezig is en mijn toestel toch telkens terug met de homespot probeert te verbinden. Het zou aangenaam zijn mocht deze homespot terug te gebruiken zijn.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

inloggen op homespot B-park onmogelijk

Gaat het hier over een Homespot of een Hotspot?

 

Als het een Homespot is, dan komt dit signaal gewoon vanuit de modem die Lunchgarden heeft staan. Dit is geen volwaardige wifi aansluiting of hotspot. Het kan dus best zijn dat er iets in het gebouw is gewijzigd waardoor het Homespot signaal van de modem geen goede dekking meer geeft. Hier valt niet altijd iets aan te doen, maar je kan altijd eens vragen of ze de modem kunnen resetten? Resetten doet vaan wonderen. 

 

Als het over een Hotspot gaat, raad ik aan eens contact te nemen met de klantendienst. Een Hotspot wordt beheerd door Telenet en als hier problemen mee zijn, moeten ze dit natuurlijk onderzoeken. 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

inloggen op homespot B-park onmogelijk

Netwerk eens vergeten en opnieuw zoeken kan ook helpen......