Beantwoorden
Ex-Netweter

kan met Sony niet aangemeld blijven op homespot.

Wanneer ik me met mijn Sony smartphone bij homespot aanmeld, kan ik het vinkje " aangemeld blijven" niet aanvinken. Heel vervelend om steeds opnieuw aan te melden. Op iPad en Android tablet lukt dat wel. Op Wi free kan ik me al helemaal niet aanmelden op de Sony.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Zorg eerst dat EAP is ingeschakeld op mijn telenet:

- inliggen op mijn telenet

- algemeen

- mijn aanmeldgegevens

Gebruik de volgende instellingen op je sony voor wifree:

EAP methode: PEAP

Phase 2-vertificatie: MSCHAPV2

CA-certificaat: (niet opgegeven)

Identiteit: je internetlogin (bijvoorbeeld: a123456)

Anonieme identiteit: niets invullen

Wachtwoord: je wachtwoord voor mijn telenet

Deze instellingen zijn correct gezien ze op mijn toestellen werken.

Als dit het antwoord is op je vraag mag je het als oplossing markeren. Mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Dank je, alles ingevuld. Ik ben nu op mijn eigen WiFi, maar wi free blijkt niet binnen bereik, homespot is niet meer terug te vinden of staat als uitgeschakeld. Op mijn aanmeldingsgegevens staat alles ingeschakeld. Ik begrijp er niets meer van. Ook op IPad vind ik noch homespot, noch Wifree terug. Zo vreemd, voordien werkte dit perfect.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Bij je thuis maak je bij voorkeur verbinding met je eigen wifi verbinding. Dat neemt niet weg dat het wel zou moeten werken. Ervaar je dit probleem enkel bij je thuis of ook wanneer je ergens anders bent en daar probeert verbinding te maken met wifree?

Er zijn natuurlijk ook enkele spelregels voor wifree en homespot:

-  max. 4 personen of toestellen tegelijk kunnen verbonden zijn op je publieke WiFi-signaal.

-  jouw publieke WiFi-signaal moet aanstaan om ook te kunnen surfen via de homespots:

mijn.telenet.be > mijn internet > je extra diensten > homespotsignaal op je modem: Ja

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden