24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Onlangs een medewerker van telenet lang geweest.
Hij had mij telenet wifree geistaleerd omdat er zich een probleem voordeed met de EAP.
ondertussen is mijn laptop terug naar de fabriek moeten gaan en zit ik weer met het zelfde probleem.
Ik heb EAP geactiveert, maar als ik dan mijn gegevens in typ,
doet ie niks, of vraagt opnieuw mijn gegevens.
Als ik mijn gegevens opnieuw intyp vraagt ie weer het zefde.
Wat doe ik fout ?
Wat kan ik hier aan doen ?
Onlangs even Wifi aangezet en werkte ook niet, gewoon op de detect knop van de router gedrukt en onmiddelijk werkte de wifi. Ik denk dat als je dit activeert via internet, je gewoon even op de dect knop van je router moet drukken tot het toestel word herkend.
Hoedanook zet ik na gebruik die wifi functie steeds terug uit. Ik krijg namelijk binnen de 20 seconden erge hoofdpijn als ik die functie aanzet, en de pijn gaat snel weg nadat ik wifi afzet.. go figure... wellicht ben ik een overgevoelig persoon. Ik heb eens een testje gedaan om zeker te zijn.. 4x na elkaar steeds een warme pijn in hoofd na activatie en pijn vrijwel onmiddelijk weg na afschakeling. Als ik de wifi functie aanlaat gaat die hoofdpijn weg na +- een uurtje (soms 2) maar heb ik een licht stressvol gevoel en na enkele dagen kan ik dan plots niet meer slapen door dat gevoel. Zet ik de wifi functie dan enkele dagen uit dan lukt het slapen terug zonder problemen. Of de 2 iets met elkaar te maken hebben weet ik niet, maar ik kan wel opnoemen dat mijn vrouw ook een soortgelijke reactie ervaart.. misschien heeft het te maken met de afstand van de modem en het bed... who knows... hoedanook.. even mijn mening in geval er nog mensen zijn die dit ervaren kan je er rekening mee houden. Via de telenet website "MIJN TELENET" kan je draadloos internet instellen, aanzetten of afzetten (staat standaard aan).