25.015
netweters
|
153.886
antwoorden
|
20.871
vragen
|
Het lukt mij niet om een printscreen te plakken in het tekstvak van de telenet webmail. De functie is niet beschikbaar bij mij.Ik gebruik windows 8.1 samen met internet explorer 11.
Wat moet ik doen om dit te laten lukken.
Alvast bedankt voor suggesties
Dag afterraintherei,
Het is mogelijk om de printscreen te plakken in Paint en dan deze op te slaan als een afbeelding en die afbeelding vervolgens in te voegen in de e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Niels
Dag Niels,
Bedankt voor de info. Bij mijn vriend lukt het om een printscreen te maken en die direct te plakken in het tekstveld van de mail. Bij mij lukt het niet.
Waarom niet......
Als je een nieuwe mail aanmaakt, kijk dan even bij opties of de HTML opmaak aan staat of niet.
Bij een e-mail in tekstopmaak kan je geen screenshot plakken. DIt werkt alleen bij een HTML opmaak.
Dag Jeepee,
Bedankt voor uw suggestie. HTML is geselecteerd voor tekstopmaak. Werkt niet.
Nog suggesties
Alvast bedankt.
Dag Petito,
Bedankt voor de suggestie.
Ik kan de printscreen wel toevoegen als een attachment, maar dit vraagt toch wel wat meer klikken dan simpelweg in het tekstveld te plakken.
Bij mijn vriend lukt dat trouwens wel. (Bij mij lukt dat trouwens ook in mijn Gmail).
Ik kan wel tekst plakken, maar geen printscreen.
Suggesties.......
Groetjes
Marc
Nu je het zegt, bij mij lukt het ook.
Welke browser gebruik je? Met chrome & Ctrl+V werkt het (je moet wel met je aanwijzer in het tekstvak staan natuurlijk).
Met vriendelijke groeten.
Misschien een domme vraag, maar heb je al een geprobeerd of je de screenshot in een ander programma wel kan plakken? Gebruik je bepaalde software om je screenshots te maken?
Groetjes.