|
26.829
netweters
|
166.752
antwoorden
|
|
22.363
vragen
|
Bij automatische opname van deze programma’s ontbreken heel regelmatig opnames. Ook deze week weer.
Het kan toch niet de bedoeling van deze dure abonnementen zijn dat de gebruikers elke dag in de gaten moeten houden of hun programma wel gaat opgenomen worden? Of dat je op vakantie handmatig opnames moet gaan instellen?
Dit is nu al heel lang aan de gang en begint enorm irritant te worden!
bij home and away staan de seizoenen al een tijdje niet elke dag juist, momenteel wordt seizoen 39 uitgezonden, maar dikwijls staat op sommige dagen nog seizoen 38. Echter is het wel de juiste aflevering die opgenomen wordt.
Dag @cercle,
The Ark en Bockie heb ik deze voormiddag geëscaleerd: daar waren, als ik me goed herinner, al aparte threads van geopend.
Home and Away is een complex verhaal. Er zijn verschillende (semi)officiële nummeringen in omloop voor deze megasoap, en die loopt niet op elk continent gelijk. Soms zijn er ook regionale verschillen, en zelfs meer of minder episodes.
Onze aggregator probeert daar naar bestvermogen tussen te navigeren: zij gebruiken één set referentiedata en laten geen broadcaster-eigen nummering en zo toe.
We laten hen hier regelmatig naar kijken, maar het is een heel stuntwerk om zowel lineair, VOD als OTT synchroon te houden.
Je geeft aan dat de opnames momenteel goed lopen. Da's een cruciaal aspect. Nu nummeringen aanpassen (indien relevant en nodig) zou de opnames weer hypothekeren: daarom ben ik voorstander om alles nu as-is te houden.
Groet,
Carl
Momenteel is de tvgids voor de arc nog niet aangepast.