24751
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Al voor de tweede keer deze week zijn er bepaalde programma's geblokkeerd door telenet. Wat heeft deze **bleep** nu weer te betekenen? Op dit eigenste moment gaat het over een programma op BBC2 (dat ik niet ken en waar ik niet wil naar kijken, maar het gaat om het principe), eerder deze week een programma op RAI1 in de vooravond. Ik heb helemaal geen weet van pincodes en dergelijke onzin en wil er ook niks van weten.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Programma's geblokkeerd
We hebben de laatste tijd gemerkt dat de bepaalde leeftijd (6, 9, 12, 16). niet juist staat
gisteren een programma op ard met de leeftijd 18+ rond 21.00 uur
Ga je op de app van ard zien dan staat er geen leeftijd opgeven voor dit programma
Het ligt daar aan epg team zal beter hun best moeten doen
Dag @rainbowniagara,
Dit ligt aan een gekende bug bij onze metadata-aggregator: bij gebrek aan een Kijkwijzer-rating, geven ze ons de eerste age rating door die voor het event in hun database zit. Men werkt aan een oplossing.
Voor dit concreet event resulteerde dat in een 18+ rating, opgelegd door het Canadese rating body:
Rating Code | Rating Body Id | Rating Body |
16 | 14 | Departamento de Justiça, Classificação, Títulos e Qualificação |
TVMA | 12 | USA Parental Rating |
18+ | 13 | Canadian Parental Rating |
Groet,
Carl
Dag @luc55,
"Het ligt daar aan epg team zal beter hun best moeten doen"
Hier ligt geen menselijke factor aan de basis, maar een bug in de complexe keten bij onze metadata-aggregator.
Carl
Bij shorts tv staat ook alles op 18 jaar leuk