24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Ik gebruik reeds 2j mijn Samsung s8 om naar yelo play te kijken. Ik heb binnen mijn abonnement playmore en kan dus series en films kijken. Ik had nog nooit problemen. Nu kan ik tv kijken, tv gids raadplegen... behalve de serie dat ik volg, of andere zaken opvragen uit de tv theek krijg ik telkens bovenstaande melding. Da's het enige dat niet werkt, ik hoop dat het snel verholpen is... ik ben net aan seizoen 8 van GOT :-). Heeft nog iemand dit voorgehad? En kunnen verhelpen? Ik heb mijn gsm reeds af en aangelegd, update dan laten doorvoeren...tot op heden geen soelaas... . Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
vanzelf opgelost onderhand 🙂
werkte weer deze morgen!
Hallo
Dank je voor de tip! Het ging toen inderdaad terug! ik heb mijn gsm volledig terug ingesteld;
Dank je!